SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Og sanne vil nok også klappe i hænderne' date=' det er jo en Kawasaki :) [/quote'] JAAAAAAAAAAAHHHHHH :th2: (og jo, det er min fine grönne frö på billedet :D ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 JAAAAAAAAAAAHHHHHH :th2: (og jo, det er min fine grönne frö på billedet :D )Ét gæt...hedder den også Kermit ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mouse 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Vigtig detalje:-) Største Road Race klasse er MotoGP og for nuværende er de 1000 cc og 4 eller 5 cylindre. Det' date=' der refereres er nok WM Superbike som tidligere var 1000 cc, 2 cylindre eller 750cc, 4 cylindre. Imidlertid kører der også 4 cylindrede 1000 kubikker i Superbike. [/quote'] OK My bad... Det var lidt ud fra huskeren - så meget følger jeg ikke med i superbike... Øhh i øvrigt 5 (fem?) Cylindre ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mouse 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Morten, hvad med en Kawasaki Z 750, den nye model? Den er voldfed designmæssigt, og kører virkelig kanongodt! Og så er den til at styre også. Den tror jeg du ville blive meget tilfreds med, og så er den også lidt billigere i forsikring, end en eksempelvis R6'er, da det jo er en "nøgen" bike. Og sanne vil nok også klappe i hænderne, det er jo en Kawasaki :) (jeg går ud fra hun kører Kawasaki, jvf. det grønne billede) Findes der andet end Kawa når det kommer til stykket ?!?! Z 750S er en perle. Og Morten når du skriver, at du er en forsigtigPer skal den snilt gå langt over 100k, hvis du da beholder den så længe... http://www.kawasaki.dk/index.php?id=693&main=z750s_billeder⊂=692&language=1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2006 Ét gæt...hedder den også Kermit ;) Nope. Udo Kwak (UDO er reg.nummeret) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites