BS 4 Anmeld indhold Skrevet January 16, 2006 http://www.blockstatus.com/msn/delete-checker Ret sjovt værktøj :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2006 Herligt... Kan se, du ikke har slettet mig... endnu... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2006 hehe...jeg ventede lige til du havde tjekket programmet ud Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2006 Det lyder som en rigtig rigtig god idé at sende sit MSN password til et third party website Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret January 16, 2006 Det var lige præcis det jeg tænkte der.... Så er der fri adgang til mail og alt!!!! NICE...... :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2006 Gå dog ind på hotmail og skift password bagefter så er den skid slået. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2006 ja hvis man ellers bruger hotmail eller andre i den stil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2006 Det vil generelt ikke være smart at bruge den slags email tjenester til vigtige ting. En pop3 email konto kan jo fås sammen med ens internet abonnement. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2006 ok så skær det lige ud i pap hvorfor der skulle være fri adgang til ens mail? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2006 Go´ og sund fornuft = smid IKKE dit password efter noget som helst på Nettet. Ja - det kan ændres - men i mellemtiden kan din MSN hi-jack´es, og så kan Mr. Bad-Ass-Guy sætte et password HAN synes er fornuftigt. Og så er der ellers dømt reklame-spam til brugerne på din liste. Inkl. eventuelle kunder og hvad der ellers måtte være. Ergo..dont do it!! *suk* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret January 16, 2006 Den hotmail konto du bruger til MSN er beskyttet med et password.... Det er det samme password du bruger til din hotmail eller anden mail... ok så skær det lige ud i pap hvorfor der skulle være fri adgang til ens mail? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2006 Den hotmail konto du bruger til MSN er beskyttet med et password.... Det er det samme password du bruger til din hotmail eller anden mail... Ok men så er det jo heldigt jeg ikke har samme password til min msn og mail Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2006 Kan man ikke bare kigge under "privacy" i MSN ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2006 Kan man ikke bare kigge under "privacy" i MSN ?Der står kun hvem der har add´et dig til deres liste. Ikke om de har slettet dig igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morten K 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2006 ej for helvede, nu sendte jeg sgu min account og password til dem! Og så render man rundt og griner ad slægtninge, der svarer på phishing emails fordi man i sin selvbestaltede rolle som comp guru tror sig sikker på at man ihvertfald aldrig selv ville være så dum at sende passwords i en submit form. Fuck :-( Nå, ind og ændre PW på hotmail :-/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2006 ej for helvede, nu sendte jeg sgu min account og password til dem! Og så render man rundt og griner ad slægtninge, der svarer på phishing emails fordi man i sin selvbestaltede rolle som comp guru tror sig sikker på at man ihvertfald aldrig selv ville være så dum at sende passwords i en submit form. Fuck :-( Nå, ind og ændre PW på hotmail :-/Uden at skulle "disse" nogen...så tror jeg stadig vi guru´er har en mindre fordel. Vi plejer nemlig gerne at lære af de her ting. PC-Børge: "Hvad var det jeg sagde til dig sidst om at klikke på bannere og pop-ups der står "ATTENTION! You computer is infected with virus and spermware" Bruger-Ib: "jamen..jamen...den sagde al´så at jeg havde en pc der var angrebet...og...og....den tilbød mig at hente sådan et smart program, hvor jeg også ville få en maaaasse gratis smiley´er...og sådan en smart søge-dims til min browser!" PC-Børge: "ARRRGGGGGH!....nå...sætter du en kande kaffe over!? Det her tager lige en lille times tid....igen *suk*" ...men ok. It IS a jungle outthere! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites