Jump to content
BS

Vil du vide hvem der har slettet dig fra din msn?

Recommended Posts

Go´ og sund fornuft = smid IKKE dit password efter noget som helst på Nettet. Ja - det kan ændres - men i mellemtiden kan din MSN hi-jack´es, og så kan Mr. Bad-Ass-Guy sætte et password HAN synes er fornuftigt. Og så er der ellers dømt reklame-spam til brugerne på din liste. Inkl. eventuelle kunder og hvad der ellers måtte være. Ergo..dont do it!! *suk*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Den hotmail konto du bruger til MSN er beskyttet med et password.... Det er det samme password du bruger til din hotmail eller anden mail...

ok så skær det lige ud i pap hvorfor der skulle være fri adgang til ens mail?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den hotmail konto du bruger til MSN er beskyttet med et password.... Det er det samme password du bruger til din hotmail eller anden mail...
Ok men så er det jo heldigt jeg ikke har samme password til min msn og mail

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ej for helvede, nu sendte jeg sgu min account og password til dem! Og så render man rundt og griner ad slægtninge, der svarer på phishing emails fordi man i sin selvbestaltede rolle som comp guru tror sig sikker på at man ihvertfald aldrig selv ville være så dum at sende passwords i en submit form. Fuck :-( Nå, ind og ændre PW på hotmail :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ej for helvede, nu sendte jeg sgu min account og password til dem! Og så render man rundt og griner ad slægtninge, der svarer på phishing emails fordi man i sin selvbestaltede rolle som comp guru tror sig sikker på at man ihvertfald aldrig selv ville være så dum at sende passwords i en submit form. Fuck :-( Nå, ind og ændre PW på hotmail :-/
Uden at skulle "disse" nogen...så tror jeg stadig vi guru´er har en mindre fordel. Vi plejer nemlig gerne at lære af de her ting. PC-Børge: "Hvad var det jeg sagde til dig sidst om at klikke på bannere og pop-ups der står "ATTENTION! You computer is infected with virus and spermware" Bruger-Ib: "jamen..jamen...den sagde al´så at jeg havde en pc der var angrebet...og...og....den tilbød mig at hente sådan et smart program, hvor jeg også ville få en maaaasse gratis smiley´er...og sådan en smart søge-dims til min browser!" PC-Børge: "ARRRGGGGGH!....nå...sætter du en kande kaffe over!? Det her tager lige en lille times tid....igen *suk*" ...men ok. It IS a jungle outthere! :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites