spiff 0 Anmeld indhold Skrevet January 13, 2006 Det er allerede en uge siden vi spillede sidst, så det er vel tid til at få en ny omgang poker på banen :p. Det er blevet foreslået at vi spiller på en hverdag. Er der stemning for eksempelvis fredag d. 10/2.? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2006 10/2 er jeg klar :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2006 Der er omkring 90% sandsynlighed for jeg også kan.. skal lige checke i starten af næste uge.. så skal jeg fandme vinde mine penge tilbage :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2006 Jeg må desværre melde pas denne gang, skal hjem til Kalundborg min mormor bliver 80:love2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2006 Det er allerede en uge siden vi spillede sidst, så det er vel tid til at få en ny omgang poker på banen :p. Det er blevet foreslået at vi spiller på en hverdag. Er der stemning for eksempelvis fredag d. 10/2.? Jeg er desværre også forhindret i at deltage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2006 bummer.. der er kommet noget vigtigt i vejen, så jeg kan desværre heller ikke på fredag :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2006 Ja, det er vel så en aflysning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2006 Arhh kan du ikke spille med dig selv:scared: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2006 Det skulle da kun være som undskyldning for at tage en whisky.. Arhh kan du ikke spille med dig selv:scared: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites