Xenius 10 Anmeld indhold Skrevet January 13, 2006 Hej Alle, De fleste "kundeservicer" i Sverige, har tilsynladende sådan et 020 nr. som jeg konkluderer åbenbart er et gratis nr. at ringe op til (som vi kender det i DK med f.eks. 80-numre). Er det korrekt opfattet, at man simpelthen ikke kan ringe til disse 020 numre uden for Sveriges grænser? Har prøvet mange kryptiske workarounds, dog uden held Desværre meget uheldigt når man skal have ordnet ærinder i S, og jobber i DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Nix, det fungerar inte. Man vill nog inte betala utlandssamtal. Ofta finns det ett specialnummer man kan ringa, men man får alltså betala själv, eller så kan du kanske maila? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Xenius 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Hej Mohlin, :) Det var ærgerligt. Ja, ville med glæde betale for at kunne komme i kontakt med "dem", hvis den mulighed var der. Jo, mail er selvfølgelig et godt alternativ (selvom det til tider tager lang tid at få svar synes jeg), men tæntkte jeg lige ville få stillet min nysgerrighed :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Har svenskerne ikke en "Nummer-oplysningen" som i DK? Så kunne du jo ringe til dem, og derfra blive stillet videre til hvem-du-nu-skal-ha´-fat-i-på-det-020-nummer. Så oprinder samtalen jo pludselig fra Sverige, eftersom det er oplysningen der stiller videre. Og jeps - det koster. Men du er jo på arbejde ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Xenius 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Har svenskerne ikke en "Nummer-oplysningen" som i DK? Så kunne du jo ringe til dem, og derfra blive stillet videre til hvem-du-nu-skal-ha´-fat-i-på-det-020-nummer. Så oprinder samtalen jo pludselig fra Sverige, eftersom det er oplysningen der stiller videre. Og jeps - det koster. Men du er jo på arbejde ;) Hej Gio, Genial ide ellers ;) Prøvede lige at søge lidt, og det hedder sørme også 118. Prøvede så lige, men problemet er så bare, ringer du 118 i DK, får du selvfølgelig fat på oplysningen i DK. Ringer du 0046118 får du 3-klang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Gæst Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Hej Vi har i stor udstræknng fundet nummeret til växel (omstillingen) vi hjemmesiden, også bedt om viderestilling derfra. Man kan dog risikere at lede længe.. men tålmodighed betaler sig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Hej Gio, Genial ide ellers ;) Prøvede lige at søge lidt, og det hedder sørme også 118. Prøvede så lige, men problemet er så bare, ringer du 118 i DK, får du selvfølgelig fat på oplysningen i DK. Ringer du 0046118 får du 3-klang Ah ja...självklart. Nå...det var også bare en idé ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JAHA 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Oplysningen i Sverige drives af Eniro og har nummer 118 118. De kan også nås fra udlandet: "Du ringer +46 649 118 118 och kan få upplysningar om både svenska och utländska telefonnummer och adresser." Jeg ved dog ikke om de har mulighed for at koppla til et 020-nummer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Xenius 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Hej Vi har i stor udstræknng fundet nummeret til växel (omstillingen) vi hjemmesiden, også bedt om viderestilling derfra. Man kan dog risikere at lede længe.. men tålmodighed betaler sig. Hej Gæst, Ja, kunne selvfølgelig også være en mulighed :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mic 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 De har næsten altid et andet tlf.nr. som ikke er et 020 nr. Jeg plejer at maile efter det. Men det kan selvfølgelig også tage lidt tid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Xenius 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Oplysningen i Sverige drives af Eniro og har nummer 118 118. De kan også nås fra udlandet: "Du ringer +46 649 118 118 och kan få upplysningar om både svenska och utländska telefonnummer och adresser." Jeg ved dog ikke om de har mulighed for at koppla til et 020-nummer. Hej JAHA, Ahhh ok, sådan det er.. Har nu prøvet det af, men medarbejderen fortalte at de desværre ikke kan koble om, når man ringer fra udlandet (kan tilsynladende lade sig gøre hvis man ringer fra Sverige), men kun oplyse mummeret eller sende det via SMS. Men så blev vi da så meget klogere :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites