larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2009 Fedt cover :th2: Må hellere få købt mig cd-en. Ja - det er rigtig fedt :) Og der er jo også en bagside der passer til! albummet udkom i går - så det er bare afsted.... Btw kan man også købe den på vinyl på RammsteinShop hvis man skulle ha' de lyster! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2009 Swedenrock cd En herlig blandet CD er en Sweden rock dobbelt CD der udkom for nogen måneder siden. Der kan man så høre hvilken grupper man gik glip af de sidste 2 år:mad: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim79 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2009 Ja lige nu ligger Rammstein - Liebe Ist Für Alle Da fast i bilen som første album på anlægget. Men da jeg har en af de her tåbelige anlæg med indbygget MP3 afspiller (Den er tåbelig fordi pladsen er statisk) har jeg flere albums liggende som kører. Lige for øjeblikket er det Dodo & The Dodos - 6 Infected Mushrooms - Converting Vegetarians Gnags - Legepladsen TV2 - For Dig Ku Jeg Gøre Alting Blue Vortes - Mirage Thomas Helmig - Helmig Herfra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hvalen 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2009 Er faktisk lidt overrasket over, at I ikke har nævnt flere svenske bands. Kent er f.eks. kun blevet nævnt én gang:eek: Sig mig bor I kun i Sverige pga. økonomien? Hvad bliver der af The Knife, Bob Hund, Familjen, Roxette, Sahara Hotnights, The Sounds, José Gonzalez, Lars Winnerbäck, Lisa Ekdahl, Cornelis Vreeswijk og KEEEEENNNTTTTT!!!!!! Selvom deres sidste par albums imho ikke har været helt oppe til deres tidligere standard... Blev dog glad for at se en del 80'er musik på jeres lister. Det kan man kun blive glad af:) Hall & Oates er også nogle af mine 80'er favoritter! Hører selvfølgelig også meget andet end svensk musik, men bliver alligevel altid overrasket over kvaliteten og originaliteten ift. dansk musik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2009 Jeg arbejder i Berlin for tiden, så jeg syntes at er ret morsom :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2010 Mmmm.. Faldt lige over Nirvana Unplugged in New York albummet... Det røg lige med ud i BMW'en... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2010 lige nu körer Mass Ebdrups diss til Jokeren .. vred ung mand .. Mass Ebdrup - Kongens fald Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2010 lige nu körer Mass Ebdrups diss til Jokeren .. vred ung mand .. Mass Ebdrup - Kongens faldBenny Blanco :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2010 Lang Lang - "Dragon Songs". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2010 Har lige skiftet Østkust hustlers, verdens langeste rap ud med D-A-D The Overmuch Box Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2010 Ali Hassan Kuban - "Walk Like A Nubian" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites