Jump to content
BS

Hvilken CD hører du for tiden?

Recommended Posts

Fedt cover :th2: Må hellere få købt mig cd-en.
Ja - det er rigtig fedt :) Og der er jo også en bagside der passer til! albummet udkom i går - så det er bare afsted.... Btw kan man også købe den på vinyl på RammsteinShop hvis man skulle ha' de lyster!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja lige nu ligger Rammstein - Liebe Ist Für Alle Da fast i bilen som første album på anlægget. Men da jeg har en af de her tåbelige anlæg med indbygget MP3 afspiller (Den er tåbelig fordi pladsen er statisk) har jeg flere albums liggende som kører. Lige for øjeblikket er det Dodo & The Dodos - 6 Infected Mushrooms - Converting Vegetarians Gnags - Legepladsen TV2 - For Dig Ku Jeg Gøre Alting Blue Vortes - Mirage Thomas Helmig - Helmig Herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er faktisk lidt overrasket over, at I ikke har nævnt flere svenske bands. Kent er f.eks. kun blevet nævnt én gang:eek: Sig mig bor I kun i Sverige pga. økonomien? Hvad bliver der af The Knife, Bob Hund, Familjen, Roxette, Sahara Hotnights, The Sounds, José Gonzalez, Lars Winnerbäck, Lisa Ekdahl, Cornelis Vreeswijk og KEEEEENNNTTTTT!!!!!! Selvom deres sidste par albums imho ikke har været helt oppe til deres tidligere standard... Blev dog glad for at se en del 80'er musik på jeres lister. Det kan man kun blive glad af:) Hall & Oates er også nogle af mine 80'er favoritter! Hører selvfølgelig også meget andet end svensk musik, men bliver alligevel altid overrasket over kvaliteten og originaliteten ift. dansk musik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites