2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2008 Hører alt muligt forskelligt... nyeste i CD samlingen er Usher - 'Here I Stand' og den er sammenlignet med hans forrige album, en crap CD... :) seneste download er Nik & Jay - 'Kommer Igen'. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2008 seneste download er Nik & Jay - 'Kommer Igen'.Nexus...word! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2008 Nexus...word! Fo' sho'...! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2008 Volbeat Guitar Gangsters & Cadillac Blood :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2008 Nyeste "CD" i samlingen er Medina - Tæt på. Bedste nummer: "Kun for mig"... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2008 Nyeste "CD" i samlingen er Medina - Tæt på. Bedste nummer: "Kun for mig"... :) Der står lidt mere her, hun har åbenbart også en myspaceside ( hvis du stadig er interesseret, kan se du har slettet lidt igen ) :D http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1076381.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2008 Mit seneste itunes download er en svensk soul stjerne. Unge Veronica Maggio. Fantastisk soul musik og lidt i stil med winehouse. Kan varmt anbefales. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2008 Mit seneste itunes download er en svensk soul stjerne. Unge Veronica Maggio. Fantastisk soul musik og lidt i stil med winehouse. Kan varmt anbefales.Måndagsbarn...det er fin pop, enig. Sød teenage-tøs, som har "et eller andet" over måden hun synger på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2008 Måndagsbarn...det er fin pop' date=' enig. Sød teenage-tøs, som har "et eller andet" over måden hun synger på. [/quote'] Også er det jo på svensk. Synes det giver et eller andet :D Er jeg ved at være integreret når jeg synes det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2008 Også er det jo på svensk. Synes det giver et eller andet :D Er jeg ved at være integreret når jeg synes det? Du er bare en gammel gris ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2008 Også er det jo på svensk. Synes det giver et eller andet :D Er jeg ved at være integreret når jeg synes det? Langt fra BS Du er først integreret når du har været på törringelund, stora julbordet med lasse stefans dansband.... :D Manden kan jo fylde det enorme dansegulv på få sekunder .. hehe........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2008 Der står lidt mere her, hun har åbenbart også en myspaceside ( hvis du stadig er interesseret, kan se du har slettet lidt igen ) :D http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1076381.ece Du er hurtig ;) Tak, det var også der jeg fandt hende... Så måtte jeg jo lige se hvad det handlede om når der nu i sensationspressen står noget med playboy :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2009 Jaylib : Champion Sound 7L & Esoteric : The Soul Purpose KRS-One : I Got Next Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2009 Infected Mushroom Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2009 'Faldt over' Astral Projections samlede discografi, og brændte 5-6 cd'er ud på en mp3-skive til bilen. Det holder bare Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2009 'Faldt over' Astral Projections samlede discografi' date=' og brændte 5-6 cd'er ud på en mp3-skive til bilen. Det holder bare [/quote'] Yep - gæt hvem der er i Goa fra på søndag :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2009 Yep - gæt hvem der er i Goa fra på søndag :th2: Bahhhh:p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2009 Sweden Rock 2009 Nu er der jo kun 2 måneder til Sweden Rock 2009, så jeg lytter i øjeblikket til: Uriah Heep ZZ Top Twisted Sister Volbeat Foreigner Lita Ford Journey Dream Theater Europe Rainbow Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2009 Hurt - Goodbye to the machine Imogen Heap - Diverse.... Div - Pacha Ibiza Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2009 den cd der sad i min nye jetta fra 86,. fuck noget skod musik han hørte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2009 Hammerfall - kraftigt inspireret af koncerten på Sweden Rock! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2009 FabricLive. 18 - hold da ferie hvor den kører! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hoffensetz 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Lytter til Hank Williams III, Damn Right, Rebel Proud samt den nye AssJack. Ja, jeg er en Skånsk HellBilly in spe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2009 Ooooh - glæder mig til December! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2009 Ooooh - glæder mig til December! :th2: Fedt cover :th2: Må hellere få købt mig cd-en. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites