Jump to content
BS

Hvilken CD hører du for tiden?

Recommended Posts

Mit seneste itunes download er en svensk soul stjerne. Unge Veronica Maggio. Fantastisk soul musik og lidt i stil med winehouse. Kan varmt anbefales.
Måndagsbarn...det er fin pop, enig. Sød teenage-tøs, som har "et eller andet" over måden hun synger på. :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Måndagsbarn...det er fin pop' date=' enig. Sød teenage-tøs, som har "et eller andet" over måden hun synger på. :thumbup:[/quote'] Også er det jo på svensk. Synes det giver et eller andet :D Er jeg ved at være integreret når jeg synes det? :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Også er det jo på svensk. Synes det giver et eller andet :D Er jeg ved at være integreret når jeg synes det? :rolleye:
Langt fra BS Du er først integreret når du har været på törringelund, stora julbordet med lasse stefans dansband.... :D Manden kan jo fylde det enorme dansegulv på få sekunder .. hehe........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der står lidt mere her, hun har åbenbart også en myspaceside ( hvis du stadig er interesseret, kan se du har slettet lidt igen ) :D http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1076381.ece
Du er hurtig ;) Tak, det var også der jeg fandt hende... Så måtte jeg jo lige se hvad det handlede om når der nu i sensationspressen står noget med playboy :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites