Jump to content
BS

Hvilken CD hører du for tiden?

Recommended Posts

Smag og behag er heldigvis forskellig. Men jeg holder stadig på at hun har lavet den her plade for at "vride karkluden", og sælge på hendes gamle navn. Intet andet. :tongue2:
Ja, det kan jo i hvertfald ikke være fordi man godt kan lide at lave musik og har savnet det i 11 år ?:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hører det danske metal band Mercenary. De har lige udgivet en ny skive - The hours that remain. En super fed skive som i bare skal lytte til hvis i kan li metal.
Mercenary spiller i øvrigt på næste fredag (29/9) inde på The Rock, til den svimlende billet pris af en 65 kr. seddel :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er nemlig rigtigt Toft. Har også brugt alle sparepengene til en tur på klippen. Det bliver rigtig godt! Øl' date=' god musik og tømmermænd dagen efter!! :rolleye:[/quote'] Og vi har lige givet stedet en ordentlig tur så der er næsten pænt og nogenlunde rent nu :rolleye: Desværre kom Denial of God (Er det hårdt nok Toft?) forbi den anden dag og kastede med kød og mider, så der hang en stank af - ja sjovt nok - kød i en uge efter. Ikke særlig charmerende, men stanken er væk nu så kom frisk :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Desværre kom Denial of God (Er det hårdt nok Toft?) forbi den anden dag og kastede med kød og mider' date=' så der hang en stank af - ja sjovt nok - kød i en uge efter.[/quote'] Denial Of God har jo kun udgivet demoer og mini-CD'er, så det er ikke et band jeg bruger meget tid på. Noget af deres materiale er dog ok, men inden for black metal er der rigtig mange bands, og mange af dem lyder som kloner af andre kloner. Der er langt mellem de bands der skiller sig ud fra feltet inden for black metal, men dem der gør det er også total suveræne! Det fedeste ved Denial Of God er nok bandets navn :th2: Desværre, jeg er på arbejde næste fredag og har først fri kl 23.30 :sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' det kan jo i hvertfald ikke være fordi man godt kan lide at lave musik og har savnet det i 11 år ?:rolleyes:[/quote']Hvorfor så tærske langhalm på gamle numre, når hun kunne ha´ brugt noget af tiden på at skrive nyt materiale? Nå...lad nu dén ligge. I det mindste kaster Kim Wilde ikke med råddent kød eller ifører sig vrangvendte får :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Denial Of God har jo kun udgivet demoer og mini-CD'er' date=' så det er ikke et band jeg bruger meget tid på. Noget af deres materiale er dog ok, men inden for black metal er der rigtig mange bands, og mange af dem lyder som kloner af andre kloner. Der er langt mellem de bands der skiller sig ud fra feltet inden for black metal, men dem der gør det er også total suveræne! Det fedeste ved Denial Of God er nok bandets navn :th2: [/quote'] Må sgu nok indrømme at det meste metal er larm i mine ører, så jeg er mere til f.eks. Fast Gallows der lagde vejen forbi Rock for et par måneder siden. Har bragt dem op på et tidspunkt herinde og de holder stadig hos mig. www.fastgallows.com - plastic symphony og taste er rock når det er bedst - ikke så meget hokus pokus - bare ren rock :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan helt klart tilslutte mig Tool og Poets of the Fall. Hvis man er til den slags kan Bandit Rock (http://www.bandit1063.se/) klart anbafales. Ud over de to bands spiller radiostaionen, som forøvrigt er svensk, også en masse andre af mine favoritter fx Breaking Benjamin, Disturbed, Papa Roach, Adema, Seether, Mudvayne etc.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvorfor så tærske langhalm på gamle numre, når hun kunne ha´ brugt noget af tiden på at skrive nyt materiale? Nå...lad nu dén ligge. I det mindste kaster Kim Wilde ikke med råddent kød eller ifører sig vrangvendte får :rolleyes:
Der er 8 nye numre på. Jeg har masser af nyudgivelser med færre numre på. Jeg kunne forestille mig at det var pladeselskabet der ville bruge de gamle numre som "sikkerhedsnet". Det er jo en praxis som specielt CMC og Recart har brugt når de har lavet nye plade med gamle kunstnere. Jeg synes ikke det er helt fair at afskrive de nye numre fordi pladen også indholder gamle.:mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sunday Moody-Mood, frisk kaffe i mugg´en - og vasketøjet tørrer lystigt....:thumbup: CD´en aftaster & formidler stemningen videre via: Tina Dickow "Count To Ten" - album i sær-klasse! Jack Johnson "On and on" - bedre optagelse og produktion er svær at finde...og så fra en surfer-bums :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Genialt med Tina Dickow! Selv hører jeg en del til Private's single Secret Lover. Har ikke fået købt albummet endnu.
Enig...ganske godt lyd-tapet, og bliver også voldspillet alle steder. For dem der ikke liiiige....-->
Men selvfølgelig en helt anden boldgade genremæssigt, og sikkert øre-bæ for mange *gg* (den ér en kende monoton...mildt sagt :p)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dizzy Miss Lizzy i bilen for tiden (ja' date=' har endelig fået den tilbage).[/quote']Dizzy´s debut er stemplet som evig klassiker, enig! Det er een af de ultimative bajer-skiver...og virker også fantastisk når der skal gøres rent bagefter :th2: Rotator er også ganske ok....meeeen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites