Jump to content
BS

Hvilken CD hører du for tiden?

Recommended Posts

Det kommer vel fra en cd:fight: ;)
Faktisk...så kommer mange trance/goa-ting kun på vinyl ;) Men ok..det kan jo være det er DI´s klassiske stream du lytter til - så er det nok fra CD, ja *s*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skyder lige fra hoften, mens MiniTerroristen/EliteNinjaen/MesterDJen/Nicklas ligger på mit skød... Prøv www.whatson.com (KISS FM UK Netplayer), under Genre vælger jeg selv oftest John Digweed som er min favorit #1, Tom Stephan, Layo & Bushwacka, Milo, Tayo osv. Desværre i en lidt irriterende lav kvalitet imho. Ellers den danske dj Tom Collins seneste set på http://idisk.mac.com/deckstar-Public/tomcollins.dec.05.mix.mp3 er klart en lytter værd! Jeg finder lidt flere når jeg er over første nat hjemme med en baby :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg finder lidt flere når jeg er over første nat hjemme med en baby :-)
Nej...fordi så er det din tur til at gå kold ;) (...er netop ved at suge TC´s december-sæt...det må blive mit lullaby-anthem for i aften/nat *g*)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
(...er netop ved at suge TC´s december-sæt...det må blive mit lullaby-anthem for i aften/nat *g*)
...og her, en ½ time inde i Mads´ elektroniske break-helvede...så må jeg stå af. Han er dygtig - men genren huer mig ikke. Gad vide om den har et publikum i Sverige?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kim Wilde "Never say never again" Ja, nu er Kim Wilde jo mit første idol, så hvis ikke hendes første album i 11 år , "never say never", skulle købes så ved jeg ikke hvad der skulle.:th2: Titlen hentyder til at hun, efter et møde med en påtrængende pararazi, svor at hun var helt færdig med pladebancen. Hun fik siden smag for havearbejde og var vært i haveprogrammer på både channel 4 og BBC. Hun skrev desuden bogen "gardening with children", som er udkommet i det meste af Europa. Det begyndte dog aligevel at krible i stemmebåndet og siden 2001 spillet flere koncerter, bl.a ved dette års Esbjerg Rock festival. Nu har hun altså givet efter og udgivet en ny cd, med 8 nye numre og 6 nye versioner af gamle hits. Producer og primær sangskriver på den nye plade er Uwe Fahrenkrogh-Petersen, der har en fortid som keyboardspiller og primær sangskriver i Nena. Det er formodentlig også ved Kim's gæsteoptræden på Nena's comebackplade at sammarbejdet begyndte. Nu giver Nena igen ved at synge duet på den nye udmærkede brian-beat version af "You keep my hanging on". Hvis man tror at det er blød husmoder-pop man finder på Kim's nye CD må man tro om. Det er nok det mest rockede til dato.Engang imellem kan de elektroniske "Brian-beat"'s gode gøre en i tvivl om det er et rock-album eller techno album, men kombinationen virker fint når man vender sig lidt til det. Nummeret "I fly" begynder med typisk Nirvana-style riffs, hvorefter der kommer en elektronisk tromme ind over. Man skal lige vende sig til det men det virker. De nye versioner går fra lidt ligegyldige (You came, Four Letter word), over virkelig genneførte (View from a bridge,You keep me hanging on,Kids in America) til forfærdelige (Cambodia remix). Tiden vil vise om Uwe har formået at puste nyt i karieren for storbritaniens bedst sælgende sangerinde nogenside. Reaktionerne fra hendes fans, inklusive undertegnede, er ihvertfald positive. Jeg synes det er den bedste plade siden "Close" i 1987.:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...men skal klart ha´ en lytter på albummet.
Spar jeres penge!! *GYS* Køb hellere hendes gamle albums med de originale versioner på - de er også billige ;) Nogle ting skal al´så bare forblive som de ér, og ikke gen-indspilles :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spar jeres penge!! *GYS* Køb hellere hendes gamle albums med de originale versioner på - de er også billige ;) Nogle ting skal al´så bare forblive som de ér, og ikke gen-indspilles :thumbdown
Sludder. Det er en fed plade.:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sludder. Det er en fed plade.:th2:
Smag og behag er heldigvis forskellig. Men jeg holder stadig på at hun har lavet den her plade for at "vride karkluden", og sælge på hendes gamle navn. Intet andet. :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites