SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Hell yeah! Er nyerkleret Rammstein fan. Det rykker! :th2: "Spring" på det nye album ...ahhh... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Lad mig gætte på albummet..."Mutter"!? Hvor fedt er det når ens snart 3 årig datter sidder på bagsædet og skriger skrue op mor, når der er "Vivarlivin in america america og sprølalate" og ellers bare tuder end til man gør det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Hvor fedt er det når ens snart 3 årig datter sidder på bagsædet og skriger skrue op mor' date=' når der er "Vivarlivin in america america og sprølalate" og ellers bare tuder end til man gør det [/quote'] Det er da rimlig sejt =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Yes sir! ...og så ved jeg ikke hvorfor jeg fik lyst til at høre Blast lige pludselig (det gamle!). Tina Schäfer' date=' Hanne Boel og Lise Dandanéll...og en hulens masse horn. Det rykkede sgu´! (...de forefindes på vinyl i samlingen - men vinyl-aftasteren lider af budding i leddene...*snøft*)[/quote'] Eller Frankie Goes to Hollywood .. Two Tribes =) .. Extended version på 15min =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Eller Frankie Goes to Hollywood .. Two Tribes =) .. Extended version på 15min =)Nu trykker du edderma´me på knapper...haha. Yet a classic!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Nu trykker du edderma´me på knapper...haha. Yet a classic!! Eller hvad med : Talk Talk - Life's What You Make It eller Hall & Oates - Out Of Touch Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 "Spring" på det nye album ...ahhh... :th2: Fik Rosenrot i julegave og har netop suget den over på min bærbare så jeg kan få lært mine amerikanske naboer lidt om Tysk metal :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Eller hvad med : Talk Talk - Life's What You Make It eller Hall & Oates - Out Of TouchDaryl, John og Mark. Lyder som om vi nød de samme skiver på det forgangne tidspunkt! :th2: ...kommer der flere godbidder, så ta´r jeg mig sammen, og kommer igang med at spille min vinyl over på pc´en. *usch*...jeg savner at lytte til mange af de gamle rille-guffere! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Daryl, John og Mark. Lyder som om vi nød de samme skiver på det forgangne tidspunkt! :th2: ...kommer der flere godbidder, så ta´r jeg mig sammen, og kommer igang med at spille min vinyl over på pc´en. *usch*...jeg savner at lytte til mange af de gamle rille-guffere! De fik for mig en rivival efter jeg spillede Grand Theft Auto Vice .. Der er nogle 80'er radiostationer som man kan lytte til og check lige playlisterne her: http://www.amazon.com/gp/product/samples/B00006SM6Q/ref=dp_tracks_all_2/002-5510803-7740005?%5Fencoding=UTF8#disc_2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Hvor fedt er det når ens snart 3 årig datter sidder på bagsædet og skriger skrue op mor' date=' når der er "Vivarlivin in america america og sprølalate" og ellers bare tuder end til man gør det [/quote'] hmmm... præcist den samme skrigelyd genkender jeg fra mit bagsæde. Så enten har du glemt Victoria i min bil, eller også har Rammstein formået at finde den skjulte målgruppe med deres nye CD ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Hmm... 6 CD changer i BMW'en - desværre uden MP3 mulighed... 1 - Hjemmelavet blandet pop-dims-CD 2 - Evanescence - Fallen 3 - Metallica - Black Album 4 - Rammstein - Reise, Reise 5 - Rammstein - Live aus Berlin 6 - Rammstein - Rosenrot Hører i øvrigt rigtig meget P3 til daglig. Heidi er desværre ikke den store nyder af Rammstein så det slapper jeg mest af til når jeg kører alene :) Nåja, så har vi da også en iPOD Nano med tilhørende FM sender, men kvaliteten er desværre ikke helt i top på det dér FM-sende-dims - kan ikke rigtig finde en god frekvens hvor vi ikke bliver forstyrret af diverse lokalradioer på turen hjem ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 hmmm... præcist den samme skrigelyd genkender jeg fra mit bagsæde. Så enten har du glemt Victoria i min bil' date=' eller også har Rammstein formået at finde den skjulte målgruppe med deres nye CD ;-)[/quote'] Hun må ikke køre Audi, så det må være en af dine egne ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Er det bare mig der hörer Sussi og Leo ?? Egentlig skal de jo helst ses også. LEO ER GUD Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Er det bare mig der hörer Sussi og Leo ?? Egentlig skal de jo helst ses også. LEO ER GUD Det må være en stavefejl ?!?! OEL ER GUD :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Depeche Mode - Playing the Angel: Fordi der er ingen over! Sikken et studie album, kun to små kiks og resten ripper op i de gamle følelser! Radiohead - OK Computer: til de dage der er på grænsen mellem Solbeskinnet og Pænt Depressiv! Rammstein - Reise, Reise: Når konen ikke er der, og der skal ud med nogle agressioner! Zapp & Roger; Bare fordi det i starten af 90'erne var smart med talkbox R'n'B! Underworld - Godt og vel alt de har lavet! Fordi de har stået for nogle af mine bedste clubbing oplevelser rundt omkring i verden! Tonsvis af Dj sets, fra Lounge til Minimal techno, og nej ikke den slags DU tænker på! :-) Masser af 80-90'er Dance singler, alle de stor klassikere; Blue Pearl - Naked in the Rain, Hollis P. Monroe - Lonely, BT - Flaming June, De'Lacey - Hideaway, Massive Attack - Unfinished Sympathy...og listen fortsætter! Mine egne produktioner... bare fordi musikken styrer mit liv :-D Ps. Gio, har ikke glemt dit problem med armen, men ellers kom til Tollarp til Marts så kan du indspille det du vil på mine 1210'ere :-) Husk måske har vi alle forskellig musiksmag, men det der skiller et godt nummer fra et dårligt, er produktionen, sammensætningen og ikke mindst kunstnerens talent, IKKE genre! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Det må være en stavefejl ?!?! OEL ER GUD :th2: Eller er det E L O ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Så kom cd'en endelig med posten:Top Gear - The Ultimate Driving Experience Ellers er det hvad jeg har liggende på Ipod'en=alt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Ps. Gio, har ikke glemt dit problem med armen, men ellers kom til Tollarp til Marts så kan du indspille det du vil på mine 1210'ere :-) Husk måske har vi alle forskellig musiksmag, men det der skiller et godt nummer fra et dårligt, er produktionen, sammensætningen og ikke mindst kunstnerens talent, IKKE genre!Det vil du ikke opleve ;)...og ellers gi´r jeg dig sgu ret *bow* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2006 Puha Accept det er ikke lige mig' date=' hvad med Sepultura og Rammstein, går det an ?[/quote'] Sepultura er 100% godkendt til og med "Chaos A.D." skiven der udkom i 1993! Enkelte numre fra "Roots" fra 1996, er også godkendt, men ellers er Sepultura total til grin efter Max Cavalera gik solo (og hans solo projekt, Soulfly, er også til grin). Rammstein gider jeg ikke kommentere, da jeg bare roder mig ud i en uendelig diskussion med for mange folk, og der bliver ingen "vinder".. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2006 Jeg kan anbefale at total droppe alt hvad der hedder radio :) I øjeblikket er det bl.a Moonsorrow, Ensiferum, Wintersun, Rotting Christ, Broken Hope, In Flames, Anathema, The Black Dahlia Murder, Eternal Tears Of Sorrow, Epica, God Dethroned, Old Man's Child, Therion, Marillion (Fish era), Dark Tranquillity, der spiller højst her. Kan i øvrigt varmt anbefale In Flames' nye DVD, det er sgu for cool at hoppe rundt i sofaen til den DVD med en kold patron i hånden :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret January 14, 2006 Tonsvis af Dj sets, fra Lounge til Minimal techno, og nej ikke den slags DU tænker på! :-) Hvad er det for noget? .. Elsker elektronisk musik. Lige nu af minimal techno høre jeg Richie Hawtins.. Ellers alt fra Ambient til Psytrance findes på min pladehylde og ja også mit eget musik og ting fra min DJ periode =) .. spiller desværre ikke mere, men måske skulle man se om der er nogle gode psytrance fester i malmö.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2006 Hvad er det for noget? .. Elsker elektronisk musik. Lige nu af minimal techno høre jeg Richie Hawtins.. Ellers alt fra Ambient til Psytrance findes på min pladehylde og ja også mit eget musik og ting fra min DJ periode =) .. spiller desværre ikke mere' date=' men måske skulle man se om der er nogle gode psytrance fester i malmö..[/quote'] Richie er da en del af min samling, men er mest selv til Prog.House, Tech House og alt midt imellem og pænt meget til siderne for det :-) Bare det er stramt programmeret, gennemtænkt i lyden og er istand til at give mig en på den musikalske oplevelse, så er jeg egentligt fløjtende ligeglad med hvad man genrebetegner et nummer som. Har bla. selv rykket en del på Produktionssiden af Sugarbabes - Push the button!!! bare fordi det er en god og simpelt opsætning! Har ikke selv været så forfærdeligt meget til psy ting, var omvendt dj på Trance scenen i 95-00 og har spillet så blandede venues som RaveParade 2001 på Christiansborg Slotsplads, 2xGorgeous, FutureClub oma. rundt omkring i DK. Spillede en smule på morgenklubben Electric Circus på Mantra og lidt på de sene morgentimer af andre morgenclubbin ting... elskede selv de gode timer på Blue Note osv. Har sågar stået og spillet B-sider af obskure tracks på et toilet engang, sjovt var det at festen var lige så stor der som på mainfloor... Tænker på at arrangere nogle house ting i enten Malmö eller Kristianstad, men intet på andet end tankestadiet da vi lige skal på plads deroppe først! Argh... sorry for den OT blærerøvs"jeg-gjorde-så-og-så" indlæg, håber i kan bære over med mig, da jeg lige er blevet Far (14.01.06 kl.20:19) så bliver man så rørstrømsk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2006 Argh... sorry for den OT blærerøvs"jeg-gjorde-så-og-så" indlæg' date=' håber i kan bære over med mig, da jeg lige er blevet Far (14.01.06 kl.20:19) så bliver man så rørstrømsk![/quote']Bedste "undskyldning" længe :D. Mange gange tillykke! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret January 15, 2006 Hmmm... hvad er der mon... pille pille.... Rammstein, Eminem, 50Cent... og en masse beats fra unknown artists, der er nemlig masser af upcomming wannabees der ligger en masse guf ud på nettet, der er i 200% kvalitet, i håb om de en dag måske bliver kendte. En masse fede beats kan også findes fra diverse produktions selskaber. Tror der sidder en nora jones eller sådan noget også, men det er Lones.... Kommer jeg til at høre det sløve skidt, falder jeg i søvn og crasher omgående.... boybands er vi heller ikke til.... Der skal være bass.... fra motor og højtalere... skringre lyde frabedes Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2006 Rammstein gider jeg ikke kommentere' date=' da jeg bare roder mig ud i en uendelig diskussion med for mange folk, og der bliver ingen "vinder"..[/quote'] Nä, men det er jo også bare rart, at vi alle er forskellige ikke ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites