Pam 10 Anmeld indhold Skrevet January 10, 2006 Hej. Håber I kan hjælpe mig . Hvad er en rimelig pris at give til en fuldtids privat børnepasning?? Jeg har ingen idéer. Men jeg må da nok sige at 1500sek om ugen er mere end hvad vi kan klare . Kan det virkelig passe at prisen er helt deroppe???? På forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
boysen 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2006 Vi havde fuldtids pasning i sommers, og der gav vi 1000 sek. om ugen. Men det var så også en pige på under 18..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Leneli Anmeld indhold Besvaret January 11, 2006 Är det nån lite äldre med utbildning inom barn, och det gäller heltid, tycker jag att det låter rimligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kiki 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2006 hvornår har i brug for fuldtidspasning? da jeg muligvis kan tilbyde min hjælp. mvh Jill Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pam 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2006 Problemet er løst!!! Har fået en plads til den lille pr. 1. feb. Tak for opmærksomheden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites