Nig 10 Anmeld indhold Skrevet January 10, 2006 Hej! Vi søger pasning/sampasning fra 1. februar 2006 til vores datter Malou, som til den tid er 10 måneder. Malou er en meget glad og tillidsfuld pige, der gerne vil have en legekammerat. Vi håber at få en vuggestue-plads til Malou i foråret eller sommeren 2006, men vi har behov for pasning indtil da. Vi har begge jobs med fuld arbejdstid i Indre København. Vi bor i Värnhem, så pasningen skal helst gerne foregå i Indre By eller på ruten mod broen. Vi glæder os til at høre fra dig, hvis du er interesseret i pasning eller hvis du har et barn der gerne vil passes sammen med Malou. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kiki 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2006 hej. jeg er en pige på 18 år som bor i malmø. jeg ville lige høre om i søger pasning hver dag? i øjeblikket har jeg ingen lærerplads men da jeg stadig søger lærplads og håber at få en, vil jeg have en del fridage da jeg er ved at uddanne mig til kok. jeg håber at høre fra jer. mvh Jill Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites