Jump to content
Lynge

Super Bowl

Recommended Posts

Tja nu nærmer tiden sig jo endnu en gang til Super Bowl :thumbup: Det er jo altid muntert at se nogle velvoksne drenge smadre hinanden i en go gang taktisk krig :fight: om en oval fodbold på en 120 yard lang græsplæne :th2: Hvis der er nogle der kunne have lyst til at finde ud af noget fælles pizza, Cola, chips og øl på sådan en søndag nat, så lad os prøve og finde ud af noget ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tjah.. med en valgmulighed mellem at sove og være frisk og veludhvilet mandag morgen, eller se et organiseret voldsorgie, drikke øl og sove den halve mandag væk.. er svært at vælge.. Men hvis jeg ikke har vigtige møder mandag morgen, så er jeg frisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal dælme også se superbowl mellem New England Patriots og ? Jeg kan desværre dog ikke være med i jeres arrangement da jeg igen er på Thule. Der er så den fordel at det bliver sendt på et mere humant tidspunkt! Men der er jo ingen tvivl, Brady og drengene vinder igen i år

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites