Lynge 10 Anmeld indhold Skrevet January 10, 2006 Tja nu nærmer tiden sig jo endnu en gang til Super Bowl Det er jo altid muntert at se nogle velvoksne drenge smadre hinanden i en go gang taktisk krig om en oval fodbold på en 120 yard lang græsplæne :th2: Hvis der er nogle der kunne have lyst til at finde ud af noget fælles pizza, Cola, chips og øl på sådan en søndag nat, så lad os prøve og finde ud af noget ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2006 tjah.. med en valgmulighed mellem at sove og være frisk og veludhvilet mandag morgen, eller se et organiseret voldsorgie, drikke øl og sove den halve mandag væk.. er svært at vælge.. Men hvis jeg ikke har vigtige møder mandag morgen, så er jeg frisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2006 Jeg skal dælme også se superbowl mellem New England Patriots og ? Jeg kan desværre dog ikke være med i jeres arrangement da jeg igen er på Thule. Der er så den fordel at det bliver sendt på et mere humant tidspunkt! Men der er jo ingen tvivl, Brady og drengene vinder igen i år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Patriots.. det var vist ønsketænkning.. :) Det er så Steelers og Seahawks vi skal kigge på d. 5. februar.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites