Sach 10 Anmeld indhold Skrevet January 9, 2006 Fik en lille klemmetur mellem en bil og en bus her til aften, så min cykel nu er total ubrugelig, og der var en mand som fortalte mig at jeg skulle kontakte Arriva, fordi bussen kørte over mit bagddæk, er der nogen som kender noget til uheld, hvor busser er indblandet mht deres erstatningsansvar? Det var jo egentlig ik bussens fejl, at den idiotbilist ikke kunne se sig for inden, han åbnede døren. Skulle lige af med lidt damp - sorry P.S. hører måske ik lige under denne tråd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 Fik en lille klemmetur mellem en bil og en bus her til aften, så min cykel nu er total ubrugelig, og der var en mand som fortalte mig at jeg skulle kontakte Arriva, fordi bussen kørte over mit bagddæk, er der nogen som kender noget til uheld, hvor busser er indblandet mht deres erstatningsansvar? Det var jo egentlig ik bussens fejl, at den idiotbilist ikke kunne se sig for inden, han åbnede døren. Skulle lige af med lidt damp - sorry ...mon ikke det er "idiotbilisten", du skal gå efter med hensyn til at få erstatning - og ikke den uskyldige bus... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sach 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 Det ville jeg jo også mene, så det undrede mig lidt, at jeg fik at vide at jeg skulle kontakte Arriva af en 3.person. Er ik lige vant til at komme så meget i nærkontakt med de 4-hjulede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 Det ville jeg jo også mene, så det undrede mig lidt, at jeg fik at vide at jeg skulle kontakte Arriva af en 3.person. Er ik lige vant til at komme så meget i nærkontakt med de 4-hjulede. Måske er tredjepersonen bare gået ud fra, at der ville kunne placeres et ansvar hos Arriva, siden deres bus kørte over hjulet på din cykel. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sach 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 Ja, det kan godt være. Jeg var ik ligefrem i det bedste humør med tanke på (stod primært og skældte ud på bilisten ), at jeg bliver nødt til at gå ned til centralen i morgen, da der ikke kører busser kl. 4 om morgenen :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites