Jump to content
Gio

Hvaa, Nils....

Recommended Posts

Ak, det er takken for at køre en åben stil! Hvis I nu selv turde vise, hvad I har, så skulle jeg fortælle, hvad I ligner, og hvordan jeg vurderer jeres hårstil! Formummede skælme!!! :fight:
SÅDAN...det var vist ikke kun en kommentar, men en opfordring...UDfordring! Kom frem....i Skyggernes Yngel! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Jo Moerke det var mig der brugte gode gamle Che der desvärre blev fjernet her fra jorden i utide. Men hans kammerat og gode ven Fidel Castro er da her på jorden endnu. Her er billedet igen og äret väre hans minde. Ps jeg har lidt travlt lige nu og er ikke meget med, men da jeg kan se at i er gamle kendinge i denne tråd henvender jeg mig her. Jeg har set at der var nogle der ville oprette en Öresunds pendlerforening og jeg gav mig selv possitivt tilkende. Hvis det skal blive til noget jeg verne vil investere tid i sä: skal vi öge det politiske pres via pressen til bla.: vor manglende stemmeret til rigsdag/folketing til at se på hvorfor vi skal betale A-kasse på den ene side når vi er i arbejde men overflyttes til den anden side ved arbejdsledighed, derved mister vi muligheden for at tillägsforsikre om til en större understöttelse som ellers er muligt på begge sider. Vi skal bruge det til at samle lidt op på de problemer der har väret oppe herinde. Men når der er flere der er parat til dette så sig til. Det kunne väre at moderatorerne på delemnerne ville väre med for at kunne udtale sig om deres område ? Men hav en god dag alle sammen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jag vet inte jag' date=' men jag tycker nog att du är mindre ironisk och syrlig i denna tråden. Har du skiftat stil med bildbytet?[/quote'] Jeg fornemmer antydningen af en dansk snert langt inde i dit tilsyneladende uskyldige spørgsmål fremført på det trevligaste svensk... En af fordelene ved at se mild ud med morgenhår frem for vild og vanvittig er, at så kan man være endnu mere syrlig, uden at folk mærker det... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg fornemmer antydningen af en dansk snert langt inde i dit tilsyneladende uskyldige spørgsmål fremført på det trevligaste svensk... En af fordelene ved at se mild ud med morgenhår frem for vild og vanvittig er' date= at så kan man være endnu mere syrlig, uden at folk mærker det... :)
*gys*...nu begynder du at lyde som min gamle rektor, Nils. Lad venligst være med dét....:scared: På den anden side, så er det sjovt som Göte_Børge snart kun har sproget tilbage at pakke sine svenske aner ind i. Han minder mere og mere om en dansker....:D Godt integreret, GB!...på godt og ondt *s*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' jeg synes nu også ligheden er slående. :eek:[/quote'] Ulmus, hvorfor mon du skjuler dit sande ansigt bag en galopperende tegneserieelg? Det skulle vel aldrig være fordi, du ligner Pia Kjærsgaard på en prik. :eek: Det er på tide at få orden på dette forum før det rammes af salmonella, spam, spam, spam, rabies og mund- og klovsyge, så jeg foreslår en afstemning om, at der skal være en regel om, at man kun må kommentere folks udseende, hvis man selv har et. :fight::cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er på tide at få orden på dette forum før det rammes af salmonella' date=' spam, spam, spam, rabies og mund- og klovsyge, så jeg foreslår en afstemning om, at der skal være en regel om, at man kun må kommentere folks udseende, hvis man selv har et. :fight::cool:[/quote'] Du glemmer jo helt, Sars, fugle influenza og sidste men ikke mindst... Hepatitis C :eek: Men afstemningen er helt fin for mig. Jeg klarer frisag i den så jeg stadig kan kritiserer :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ulmus, hvorfor mon du skjuler dit sande ansigt bag en galopperende tegneserieelg? Det skulle vel aldrig være fordi, du ligner Pia Kjærsgaard på en prik. :eek: Det er på tide at få orden på dette forum før det rammes af salmonella, spam, spam, spam, rabies og mund- og klovsyge, så jeg foreslår en afstemning om, at der skal være en regel om, at man kun må kommentere folks udseende, hvis man selv har et. :fight::cool:
...det hér ser jeg frem til....*weeee*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites