Jump to content
Gio

Hvaa, Nils....

Recommended Posts

Guest Trine

Var det ikke Carspar der brugte det? Nils brugte et der mest af alt lignende et aurafoto af Jesus... Og uden at fornærme nogen, Nils og Carsten så var der ligesom mere format over jeres gamle profilbilleder..suk..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Var det ikke Carspar der brugte det? Nils brugte et der mest af alt lignende et aurafoto af Jesus...
Nils´ gamle billede mindede mig om Che-drengen! :p
Og uden at fornærme nogen' date=' Nils og Carsten så var der ligesom mere format over jeres gamle profilbilleder..suk..[/quote']2006..."vi skal stå véd hvem vi er, og hvad vi står for som mennesker og selvstændige individer" Moerke...vi savner et smil på dit billede :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Moerke...vi savner et smil på dit billede :)
Savner et smil??? :confused: her giver jeg dig Miss Victoria med det fineste smil hun overhovedet kan fremtvinge på kommando, også efterlyser du et "smil"... Gio du har meget at lære:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Savner et smil??? :confused: her giver jeg dig Miss Victoria med det fineste smil hun overhovedet kan fremtvinge på kommando' date=' også efterlyser du et "smil"... Gio du har meget at lære:)[/quote']Jeg er så pokkers svær at stille tilfreds...jeg véd det godt. Nå...well... :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Foretrækker Che-sammenligningen frem for Jesus-... Og smil ja, når man nu er et venligt menneske (dog med en vis hang til at gøre grin med folk) så er ham her måske lige til den aggressive side. :) moimoimoi2ub.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes nu Nils' gamle billede var en ung Ayatollah på svampe... Kæmper lige nu ihærdigt for at finde et billede af mig selv, der ikke er fra en bad hair day bad face day bad ass day (bedømmelsen af de sidste to er som regel ud fra samme kriterie...) så det ender nok med poden i denne omgang...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så lige en idé ind fra højre her: Skal vi ikke forsøge at lave en "Avatar sig selv"-bølge igen? Kom frisk med en beskrivelse af hvordan man overhovedet gemmer et billede, så det er småt nok til at være godkendt som avatar. Og lad mig gå frem som det gode eksempel ved at sige, at jeg er den første, der skal hjælpes. Nogen har en bred og dyb viden om computere og deres væsen, mens min er begrænset til at gå udenfor, åbne den røde metalkasse med ordet "Post" på og råbe ind i huset: "Nej, skat, jeg har ikke fået mail i dag!" - og selvfølgelig på en lørdag... Så hvis jeg kan hjælpes, kan alle hjælpes!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes nu Nils' gamle billede var en ung Ayatollah på svampe...
Endnu en af landlivets glæder: psilocybe semilanceata blandt venner spids nøgenhat. Forekommer sent på efteråret især på aldrig dyrkede og ikke kunstgødede enge med græsning af kreaturer eller får. Virkning: Se foto. :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der var du fandme hurtig
Hahaha...ja, det var lidt skræmmende at se på. Desuden ville dit billede (fra din profil) partout blive til et link, når jeg satte det ind - og vi kunne jo ikke ha´ at Fogh stjal hele...ja, billedet. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dit. Har du måske nogen sinde set din dobbeltgænger med morgenhår? :laugh:
Ak, det er takken for at køre en åben stil! Hvis I nu selv turde vise, hvad I har, så skulle jeg fortælle, hvad I ligner, og hvordan jeg vurderer jeres hårstil! Formummede skælme!!! :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites