ZeNi 10 Anmeld indhold Skrevet January 8, 2006 Så er der booket til indefodbold i Kockum Fritid ved Bo01/ Messan Vi skal minimum være 10 mand og maksimum 14. Hvis vi i det mindste kan samle 6 mand denne gang, kan jeg evt skaffe en svensk hold vi kan lammebanke. Prisen vil være i omegnen af 50 SEK som bedes medbringes i kontanter. Senest svarmulighed er torsdag 12/1. Sportslige hilsener ZeNi Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Jeg er på, og Mia er med til at heppe;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Godt initiv jeg er frisk;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Jeg er frisk Morten. Min kammerat Christian kan dog desværre ikke. Vi ses torsdag as usual :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Har lige snakket med Alex, han er også på! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 JAAAAAAAAH bold, count me in :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2006 Kom så gutter der må være flere der skal af med nogle kilo efter Julen;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2006 Hov Hov du.. antyder du vi har lagt os ud i julen´??? Pas du på jeg ikke deltager bare for at få gengæld for den kommentar!!! Jeg kan ikke sige fra eller til da jeg står til at arbejde lørdag 18 - søndag kl. 10 og det er uden forsinkelser.. dvs. jeg ved sgu ikke om jeg er klar til kl. 13.. Jeg vil lade det være en: Jeg dukker op, hvis jeg føler for det, tilmelding.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2006 Ja det er lige præcis hvad jeg gør Det er jo det julen går ud på, at spise og drikke;) Håber vi ses til en gang go bold :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2006 Count me in... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2006 Spiff er også frisk, vi mangler bare et par stykker, kom nu for pokker;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2006 Jeg kiggede lige mit indlæg igennem fra sidste gang jeg forsøgte at stable en kamp sammen. Der var en del som var friske og ville også tage deres brødre, venner, naboer og jeg ved ikke hvad med. Hvor er I henne nu ! Sjovt folk først kan når tingene aflyses eller er afholdt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2006 Zeni, jeg ville meget gerne , men jeg efterlyste også sidste gang at man gjorde det på hverdagsaftener, jeg kan desværre ikke i denne weekend, da jeg er på job på det pågældende tidspunkt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2006 Kanon, så lykkedes det at samle hele 7 mand til fodbold her fra debatten, så vi må leve med at jeg har taget 4 svenskere og 1 franskmand med for at blive nok. 12 mand - 2 hold og dermed 1 udskifter til hver - jubiiiiiiii Husk SEK 45 per mand og kom så der er omklædt til 1300 da vi kun har hallen 1 time Sportslige hilsener Zeni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2006 Så længe vi bliver 12, er det vel ligegyldigt om man er dansker, svensker, jyde osv... Bare der ikke kommer nogle franskm...aaarh pis også altså Helle for at være Daniel Agger på søndag :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Æv ham ville jeg være, så ved jeg ikke om jeg gider Mvh Lars 5 år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites