Jump to content
Guest Mogens

Udbetaling PlusGirot

Recommended Posts

Guest Mogens

Jeg har fra IF-forsikring modtaget et utbetalningkort, fordi de har annuleret en forsikring og etableret en anden. Udligning var ikke mulig... Hvorledes hæver jeg denne udbetaling - ved Kassaservice?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har fra IF-forsikring modtaget et utbetalningkort, fordi de har annuleret en forsikring og etableret en anden. Udligning var ikke mulig... Hvorledes hæver jeg denne udbetaling - ved Kassaservice?
Ja eller i din bank, der koster det ikke noget. Det plejer vi at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Ja eller i din bank, der koster det ikke noget. Det plejer vi at gøre.
Thanx I to :) Min bankrådgiver holder stadig julefri, hvorfor jeg ikke har fået diverse konti oprettet endnu. Vi er lige flyttet herover...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
SK er blandt de mest kradsbørstige vedr. ID. Her er det oftest kun svensk ID der falder i behag hos luge-damerne.
Ja, det har du ret i - vi har brugt dem nogle gange siden, vi flyttede. Nuvel - vi må se, hvad der sker i eftermiddag...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har prøvet med et dansk kørekort hvilket ikke var noget hit men med et dansk pas er det muligt. Peter

SK er blandt de mest kradsbørstige vedr. ID. Her er det oftest kun svensk ID der falder i behag hos luge-damerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites