Guest Mogens Anmeld indhold Skrevet January 4, 2006 Jeg har fra IF-forsikring modtaget et utbetalningkort, fordi de har annuleret en forsikring og etableret en anden. Udligning var ikke mulig... Hvorledes hæver jeg denne udbetaling - ved Kassaservice? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2006 Si!....Svensk Kassa"service" er stedet. Koster sikkert kun små 50,- i gebyr at hæve... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2006 Jeg har fra IF-forsikring modtaget et utbetalningkort, fordi de har annuleret en forsikring og etableret en anden. Udligning var ikke mulig... Hvorledes hæver jeg denne udbetaling - ved Kassaservice? Ja eller i din bank, der koster det ikke noget. Det plejer vi at gøre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 4, 2006 Ja eller i din bank, der koster det ikke noget. Det plejer vi at gøre. Thanx I to :) Min bankrådgiver holder stadig julefri, hvorfor jeg ikke har fået diverse konti oprettet endnu. Vi er lige flyttet herover... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Vær OBS på at svensk kassa"service" også kan finde på at kræve ID. Jeg har aldrig "prøvet" dem, så ved ikke om de insiterer på svensk ID(?) eller kan nøjes med et dansk kørekort eller pas. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 SK er blandt de mest kradsbørstige vedr. ID. Her er det oftest kun svensk ID der falder i behag hos luge-damerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 SK er blandt de mest kradsbørstige vedr. ID. Her er det oftest kun svensk ID der falder i behag hos luge-damerne. Ja, det har du ret i - vi har brugt dem nogle gange siden, vi flyttede. Nuvel - vi må se, hvad der sker i eftermiddag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Ja, det har du ret i - vi har brugt dem nogle gange siden, vi flyttede. Nuvel - vi må se, hvad der sker i eftermiddag...Har de ikke lukket efter kl 12 idag, jvf. denne tråd? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Har de ikke lukket efter kl 12 idag Hmm - vi talte ellers om dét i morges... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DKSEFR 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Jeg har prøvet med et dansk kørekort hvilket ikke var noget hit men med et dansk pas er det muligt. Peter SK er blandt de mest kradsbørstige vedr. ID. Her er det oftest kun svensk ID der falder i behag hos luge-damerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Hmm - vi talte ellers om dét i morges... De lukkede kl 15 og dermed før hjemkomst Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 De lukkede kl 15 og dermed før hjemkomst Og lad være med at prøve igen i morgen, for der er lukket :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites