Jump to content
annaogmichael

prisforskel i Danmark/Sverige

Recommended Posts

synes det kunne være rart med en liste herinde, hvor man kunne se hvilke ting der er billigere i Sverige, og hvilke ting er billiger i Danmark. vi ved godt at biler, hus, børnepasning og internet er billigere i Sverige og at sprutten og øllet er billigere i Danmark, men hvad med feks. hvidvarer, TV, møbler, trægulve, badeværelse m.m. Biler: Sverige Hus: Sverige Internet: Sverige Børnepasning: Sverige Sprut/Øl: Danmark fyld venligst på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

... H&M er billigere herovre... Det er faktisk de samme priser som i DK, men i svenske... det vil sige en lille lækker besparelse på ca. 20%... Og tit i Vero Moda er der mulighed for at se hvad tingene koster i både danske og svenske, så der kan man planlægge at købe det der, hvor det er billigst, nu man alligevel handler begge steder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Grøntsager/ frugt: Sverige
Aarrh, der er jeg nu ikke helt enig. Jeg synes det er op og ned mht frugt/grønt. Prøv lige at køb et bundt porrer i DK, og så køb derefter en enkelt porre i SE til samme pris :rolleye: Broccoli er det samme, her får man sådan en lille dusk til overpris af hvad man får kastet i nakken i DK. I blandt er agurker her i SE heller ikke til at betale. Til gengæld er det genialt at frugt/grønt vejes her i landet, i forhold til at f.eks alle agurkerne i DK koster 5,95 - og så alle folk står og rager på det hele for at finde den største agurk til enhedspris :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ejendomsskat - SE
...forudsat du tjener dine penge i DK, og ikke har indkomst i Sverige. Ellers kan den skam godt komme op og ringe. Jeg taler ikke af erfaring, men efter hvad jeg kan huske har været diskuteret herinde. I kraft af at du er noll-taxere i Sverige (ingen indkomst), så betaler du minimumssatsen. Lige så snart du fremviser en indtægt herovre, så begynder ejendomsskatten også at stige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest audi ejer
Panodil - DK Lactulose - SE Ejendomsskat - SE Bilservice - SE Kvalitetsvarer generelt - DK Kød - DK
Er ikke helt enig i bilservice er billigere i SE. Fik lavet service på Din bil Malmø for et halvt år siden til omregnet 2300 dkr var ikke tilfreds med deres service og de havde lagt værktøj inde på lædersæderne. de havde min bil hele dagen og jeg kunne ikke låne nogle af dem. Har lige fået lavet service i dag hos smc biler/audi i tårnby til 1873 dkr kom kl 7,45 kørte igen 1 time senere. Audi ejer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites