vagn16 10 Anmeld indhold Skrevet January 3, 2006 Hej, Jeg har forsøgt mig med diverse online ordbøger - uden held: Hvad betyder det lille ord "ytskikt"? Vh Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2006 Hej, Jeg har forsøgt mig med diverse online ordbøger - uden held: Hvad betyder det lille ord "ytskikt"? Vh Pelle Et lag uden på. Yderbeklædning f.eks. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2006 Hej Niels, Det giver ummidelbart ikke den store mening for mig, det er i forbindelse med noget husbyggeri. Det er i denne kontekst: - övriga val av t ex ytskikt och övriga ev entreprenadtillval. Jeg ved ikke om du kan komme det nærmere? Ellers må jeg spørge min svenklærer i aften... Vh og tak for hjælpen Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2006 Hej Niels, Det giver ummidelbart ikke den store mening for mig, det er i forbindelse med noget husbyggeri. Det er i denne kontekst: - övriga val av t ex ytskikt och övriga ev entreprenadtillval. Jeg ved ikke om du kan komme det nærmere? Ellers må jeg spørge min svenklærer i aften... Vh og tak for hjælpen Pelle Det lag, der er yderst på huset. Puds, brædder, maling, mexisten - hvad du nu vælger. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2006 Jeg takker og bukker... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2006 yta = overflade Alltså någon form av "overfladesbehandling" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2006 yta = overflade Alltså någon form av "overfladesbehandling" Synes Nils´ definition "yderste lag" giver rette mening. I mit hoved er fx. puds som yderste lag på en bygning, ikke nödvendigvis en overfladebehandling, men det er måske bare mig. Så for ikke at forvirre dig mere -tänk "Yderste lag" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2006 Er det ikke udsigt??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2006 Er det ikke udsigt??? utsikt? Vy? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2006 utsikt? Vy? Ok måske ik...........bare et gæt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2006 Johan, det andet giver mening... men tak for dit bud :-) /Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2006 Och här kommer några användningsområde för ordet: ...Att elpolera innebär att ta bort ett ytskikt från det rostfria stålet. ...Härvid bildas ett passivt, skyddande ytskikt av kromoxid. Detta ytskikt ger stålet ett mycket gott skydd mot korrosion. ...Surfcleaner står för en ny metod som separerar fasta och flytande ytskikt från vattenytor eller liknade ytor ...och i tvättstugorna ska de sista torkskåpen bytas och golv- och väggar ska få nya ytskikt ...Tampong Apoliva med lent ytskikt mini (SanPoint) 50 st 1.07 kr/st 53,50 kr ...Munslemhinnan är uppbyggd av ett ytskikt, epitelet, som är snarlikt det ytskikt vi har på huden. ...Ytskikten ska ge acceptabel ytfinish (invändigt & utvändigt) och samtidigt skydda de strukturella materialen mot inverkan av den yttre miljön. ...Ytskikten från Kaknästornet är enastående ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2006 ...Ytskikten från Kaknästornet är enastående ;-) Udmærket svensk humor ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Susan 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Yta=overflade Skikt=lag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites