Jump to content
BS

Nyt Legetøj...Alfa 159 2.2 JTS

Recommended Posts

Når man er hjemme på ferie skal man jo også have en bil. Havde bestilt en Saab 9-3 turbo. Den var så ikke helt iorden og havde ikke andre at tilbyde så jeg fik ovennævnte bil. Udefra synes jeg den er hamrende fræk. Instrumenteringen er også lækker nok. Men den er ikke lavet til mennesker på 195cm. Nu har jeg jo ikke haft de store muligheder for at teste køreegenskaber i det vejr her. men umiddelbart fungerer den meget godt på vejen. Fik mulighed for at trykke den af på motorvejen fra folehaven og det tog dælme ikke mange sec før den kørte godt derudaf :th2: Nå men den ville jeg da bare lige dele med jer. PS. Man får sq mange blikke på vejen. Ved ikke om det er fordi jeg ser sjov ud eller om det er bilen. Håber på det sidste :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kunne ikke vente på Brera'en ;) Alfa er mega fede slæder. Dejligt design, og pænt interior. IMHO er der kun 1 problem. Den er bygget af italienere til italiensk vejr. Jeg har set mange af mine venners 156ere stå af med alt for mange elektronik fejl og ikke kun starte når det var koldt o lign. Men lad os få et foto af den slæde. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nu kun en udlejningsbil. Så bare rolig Lars :D Den er ganske standard så en sølvgrå 159'er på nettet er magen til. Nej når jeg skal have bil bliver det en tysker. Det er sikkert! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites