Pakwhan 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2006 netto pris Det er kun 20 % af prisen (2590) der er moms så det er 2590- 20 % = 2072,- 2072- 63 % skat = 766,64 kr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2006 ahhh ok, tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2006 MichaelBo, hvis han bliver arbejdsløs har nok ikke brug for brobissen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2006 MichaelBo' date=' hvis han bliver arbejdsløs har nok ikke brug for brobissen [/quote']Jeg har da stadig min. Selvom jeg ikke kører de 50 gange/md p.t., så kan det stadig betale sig...sådan nogenlunde. Fordi jeg ikke skal på arbejde til daglig, så vil jeg jo fortsat gerne benytte broen...og Danmark. Men det er måske ikke velset når man er erbejdsløs? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2006 Jeg har da stadig min. Selvom jeg ikke kører de 50 gange/md p.t., så kan det stadig betale sig...sådan nogenlunde. Fordi jeg ikke skal på arbejde til daglig, så vil jeg jo fortsat gerne benytte broen...og Danmark. Men det er måske ikke velset når man er erbejdsløs? ;) Gio, du ved jo at Danmark ikke er meget for at have arbejdsløse udlændinge rendende rundt.. men så længe du ikke nasser på de offentlige ydelser går du nok lige under Pias radar.. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2006 Gio' date=' du ved jo at Danmark ikke er meget for at have arbejdsløse udlændinge rendende rundt.. men så længe du ikke nasser på de offentlige ydelser går du nok lige under Pias radar.. ;)[/quote']Hvad er det for udlændinge du snakker om? Jeg skatter fortsat i DK, og har ingen intentioner om (endnu) at ansøge om svensk statsborgerskab. *s* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites