Jump to content
CAC

Pendling - nettoudgifter

Recommended Posts

MichaelBo' date=' hvis han bliver arbejdsløs har nok ikke brug for brobissen :tongue2:[/quote']Jeg har da stadig min. Selvom jeg ikke kører de 50 gange/md p.t., så kan det stadig betale sig...sådan nogenlunde. Fordi jeg ikke skal på arbejde til daglig, så vil jeg jo fortsat gerne benytte broen...og Danmark. Men det er måske ikke velset når man er erbejdsløs? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har da stadig min. Selvom jeg ikke kører de 50 gange/md p.t., så kan det stadig betale sig...sådan nogenlunde. Fordi jeg ikke skal på arbejde til daglig, så vil jeg jo fortsat gerne benytte broen...og Danmark. Men det er måske ikke velset når man er erbejdsløs? ;)
Gio, du ved jo at Danmark ikke er meget for at have arbejdsløse udlændinge rendende rundt.. men så længe du ikke nasser på de offentlige ydelser går du nok lige under Pias radar.. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gio' date=' du ved jo at Danmark ikke er meget for at have arbejdsløse udlændinge rendende rundt.. men så længe du ikke nasser på de offentlige ydelser går du nok lige under Pias radar.. ;)[/quote']Hvad er det for udlændinge du snakker om? Jeg skatter fortsat i DK, og har ingen intentioner om (endnu) at ansøge om svensk statsborgerskab. *s*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites