Annika 10 Anmeld indhold Skrevet December 27, 2005 Øv min superdygtige kosmetolog er gået på barsel - så jeg har "desperat" brug for en ny. Tænkte, at der måske var nogen herinde, som kan anbefale en i Malmö. Det skal ikke være en kosmetologstuderende, men en som ved, hvad hun/han laver. Ikke mindst i forhold til voksning - som ikke er den mest afslappende behandling man kan få........av av av Håber nogen kan hjælpe. Prisen er ikke så vigtigt, det er kvaliteten til gengæld. Annika Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2005 Øv min superdygtige kosmetolog er gået på barsel - så jeg har "desperat" brug for en ny. Tænkte, at der måske var nogen herinde, som kan anbefale en i Malmö. Det skal ikke være en kosmetologstuderende, men en som ved, hvad hun/han laver. Ikke mindst i forhold til voksning - som ikke er den mest afslappende behandling man kan få........av av av Håber nogen kan hjælpe. Prisen er ikke så vigtigt, det er kvaliteten til gengæld. Annika Jeg bruger hende her, og er meget tilfreds..Det er dog ikke i Malmö http://www.dermabelle.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Annika 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2005 Tak for tippet. Har været der i dag og kan kun sige, at det er topprof. behandling, så det er bestemt ikke sidste gang jeg har været der. Kan kun anbefales. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2005 Vokser de også mænd? *av av* ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2005 Vokser de også mænd? *av av* ;) Ja, men det gør alt for ondt på en "mand" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2005 Ja' date=' men det gør alt for ondt på en "mand" [/quote'] Fortæl mig venligst at du ikke ved det fra egen erfaring ?! ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret December 30, 2005 Fortæl mig venligst at du ikke ved det fra egen erfaring ?! ;-) Jeg venter i spænding:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2005 Fortæl mig venligst at du ikke ved det fra egen erfaring ?! ;-) Du skal da ikke fortælle mig at du allerede har glemt da vi voksede din ryg i sommers ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2005 Du skal da ikke fortælle mig at du allerede har glemt da vi voksede din ryg i sommers ??? Nåååh, var det jer ?? Jeg syntes godt nok der var et stort sort hul i hukommelsen fra jeg sagde 'I can drink anything you put in front of me' og til jeg vågnede op i en kærlig omfavnelse af sæk tomme flasker. Og jeg som troede smerten de næste par dage skyldtes den manglende solcreme. Men det var da sjovt .. tror jeg nok ??? Var det ikke ?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites