Jump to content
ccdj

Snevejr.....

Recommended Posts

Guest Supermule

Har du et link??? For de varsler snestorm på bornholm, Lolland-Falster og sydsjælland!

Sidder på arbejdet og følger lidt med. Og det ser desværre ikke ud til at vi får så meget sbe i Malmø som først antaget. Kan se på vejr radaren at lavtrykket drejer mere over mod de baltiske lande' date=' end over mod os....øvøvøv, havde lige glædet mig til en omgang sne mere[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Endelig hjemme i DK/Swea også ligger der lidt pudder som for alt og alle til at gå istå. Godt vi ikke har dsb på Thule for så var der da aldrig sket noget :D Men for dælen det er hyggeligt med al den sne. God baghjul og godt nytår

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Endelig hjemme i DK/Swea også ligger der lidt pudder som for alt og alle til at gå istå. Godt vi ikke har dsb på Thule for så var der da aldrig sket noget :D Men for dælen det er hyggeligt med al den sne. God baghjul og godt nytår
Yessøøør....velkommen tilbage til civilisationen! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal da ha :th2: Underligt at jeg skulle sige jeg faktisk nød idag at gå en tur i et storcenter idag :scared:at der så var RIGTIG mange mennesker kunne jeg godt undvære. Men omvendt. Men helt rart det ikke lige var nogen man kendte :D Dagslys...Wouw! tænk man kan savne det så meget :eek: God bagjul og godt nytår til alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

lettere OT nu...

Brizz...husk lige at rette "Lokation: Thule - Grønland" til noget mere passende. Ellers kører jeg bare forkert' date=' når du skal gi´ øl! *s*[/quote'] vil dælme gerne se dig køre til Thule...mere så jeg ved hvordan jeg slipper væk midt mellem 2 flyvemaskiner :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites