ccdj 0 Anmeld indhold Skrevet December 26, 2005 Øv Øv sikken et vejr....... Vi var på vej hjem fra Dk i aftes og det tog bare en krig, på grund af vejret :( Der var bare total snekaos fra broen af og hjem, andre end os der havde fornøjelsen af at opleve dette?? Ak om man bare havde ejet en 4x4 :D jule smil fra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 Sne er da fint .. i alperne. Tilbage er kun at håbe at det forsvinder i samme tempo som det ankom ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 NEEEEEEEEEEEEEJ!!! Det er perfekt!!!!!!!! 25cm ligger der herude på landet..... Og det er kanon at ha' en bil med frihøjde og træk på alle 4....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 Kunne vi ikke lave en indsamling og få flyttet alt sneen fra Malmö og broen, ned til 'SjapperMulen' ? ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 Uhhh det er lækkert at have en baghjultrukket BMW i dette vejr.......... :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 Jeg oplevede fornuften i Sveriges vinterdæk-krav, da jeg kørte hjem fra DK ved 18-tiden. Og jeg NØD det! Eeeeelsker sne! ...og nøøøøj hvor "helårs-dæk-danskerne" kartede rundt :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Clisse 10 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 Ihhh.... Jeg ville gerne gi penge for at eje en baghjulstrækker lige nu!!!!!!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
runel 0 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 Det er da kanon med lidt sne! Endeligt får man fuldt udbytte for at have investeret i en baghjulstrækker! Jeg kørte og skraldgrinede flere gange mens jeg sad og kontrastyrede. Fruen ved siden af var ikke helt så begejstret som mig ;-) Nu vi er ved snakken, undrer jeg mig over svenskerne er så langsomme til at rydde sne på motorvejen ift. på den danske side. Gør de det bare ikke, eller er motorvejen ikke prioriteret særligt højt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Merethe 10 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 Jeg skulle køre hjem fra DK her v. 20 tiden - mareridt MEEEEN, så var det jeg tænkte at med 25 cm her i Malmø, så må der ligge monstermeget sne oppe i skiområderne - glæder mig allerede ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 Jeg skulle køre hjem fra DK her v. 20 tiden - mareridt MEEEEN' date=' så var det jeg tænkte at med 25 cm her i Malmø, så må der ligge monstermeget sne oppe i skiområderne - glæder mig allerede ;)[/quote'] Min kære kæreste var også helt "happy" for al den skide sne han sad og fablede om ski og hvad ved jeg, mens han lystigt fik vores bil til at lave et par snurre ture da vi var kommet af motorvejen og hjem til "landet". Mænd Biler og Sne .......DÅRLIG kombination :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Clisse 10 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 Nej, Nej du misforstår... Mænd, Biler, Sne og en kvinde ved siden = Dårlig kombination :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 Nej' date=' Nej du misforstår... Mænd, Biler, Sne og en kvinde ved siden = Dårlig kombination :)[/quote'] Ja sikkert hvis den kvinde er MIG Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 Ihhh.... Jeg ville gerne gi penge for at eje en baghjulstrækker lige nu!!!!!!!!!! Er det ikke også sådan det virker ??? :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 Nogen må også gerne få vores sne ! Nu er det også begyndt at fyg, föj. Gemalen skal möde på Kastrup i morgen 05.30 og der efter köre direkte til Sturup for derefter köre til bage til Kastrup en time efter. Håber bare at han overlever. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 det ligt med en BMW som trækker på baghjulene :D det bliver en sjov tur på arbejde i morgen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sach 10 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 Det er nu godt med noget sne, så er det alligevel rigtig vintervejr omkring jul. Det var da godt nok lidt svært at holde balancen på jernhesten til tider på vej hjem, men ikke værre end i DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 Tror alt bropersonel var gået hjem, der stod 110 på broen, selvom den ikke var fjernet sne og der var kraftig sidevind. Andre gange må man kun køre 90, ved en frisk brise. Men lækkert med 4x4 :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 Rigtige mænd har en 4-hjulstrækker med stor frihøjde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 18" vinterdæk tæller vel også ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 Ih.. Ja det er da rigtig hyggeligt - endelig lidt jule agtigt vejr!! :) Og vi nåede da både til Danmark til julefrokost ved 17-tiden, og nu hjemme igen uden de store problemer.... Selv om motorvejen op til Lund godt nok var noget knoldet at køre på!? Ellers gik det jo fint, endda med BMW og baghjulstræk på vinterdæk... Ahja... Et lille kækt slag eller to med bagenden blev det jo nok til - men så var det vist heller ikke værre ;) Glæder os til i morgen - hvor vi stadig har fri og kan nyde det forhåbentlig meget fine snelandskab der er udenfor! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2005 Ja ja sne er fint.... men hvordan kan de være langsommere end Danmark med ryde det lorte sne.....Og bruger de ikke salt herovre...?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2005 Det er jo fantastisk med alt den sne.. og så komme til københavn og se hvor lidt de har fået - endnu et point til Malmø :) Svenskere er vel vant til at køre i sne og derfor har de ikke ligeså travlt. Danskere kører jo også rundt med sommerdæk (eller måske helårsdæk), så det er jo noget helt andet.. Jeg elsker sne.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2005 Øv så køre man i god tid på arbejde da man tror Dk har fået lige så meget sne, men så snart kan kom igennem betalingsanlæget, så var det sne slut:-( øvøv, det er ellers sjovt at køre i sne, når man træder lidt på speederen så slår bagenden et lille slag og man kan mærke at elektroniken prøver at hjælpe. sjovt at der kan falde 15-20 cm sne på en aften/nat i malmø også har de 4-8 cm max i Kbh. Godt man bor i malmø det var sku flot at vågne op til et helt snedækket landskab Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Heidi 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2005 Sne er fedt :th2: Bare køb en ordentlig bil Vi har desværre ikke fået så meget som vi håbede på.. Nærmest ingenting, men nu sner det igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2005 Nøøøøøj.. Nu sner det sørme igen også her! hu-hej - alligevel lidt lækkert at ha' fri fra arbejde ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites