Jump to content
Merethe

parkering - igen igen

Recommended Posts

Jeg ville lige høre om andre har samme problemer/erfaringer som jeg?? Bor i et lejlighedsområde hvor man parkerer på en såkaldt "stillevej" i hvert fald efter danske forhold. Når man kommer hjem om aftenen er det stort set umuligt at finde en parkeringsplads i vejsiden og til de private pladser er der selvfølgelig kø... I morges kommer jeg så ud til min bil og finder endnu en bøde (ikke den første jeg har fået, da jeg før har lavet den typiske, med at parkere mod kørselsretningen!) Jeg kan så se på bøden at jeg har parkeret 5 meter fra et hjørne mod de ti meter som er lovkravet. Men hvad har de egentlig tænkt sig?? Der er seriøst INGEN ledige parkeringspladser i området og jeg er ikke den eneste som er nødt til at parkere ulovligt for at kunne "gå" hjem til sin lejlighed. Er der nogen som ved om man kan kræve at de kommer op med et alternativ til parkering??? Nå, men i hvert fald er det da en skøøøøn gave at få fra vägverket her et par dage inden juleaften (narhoveder!!!!!!!!) - håber at flittig-Lise får en stoor julebonus i år for at have rendt rundt en torsdag aften kl 23.00 i et privat boligkvarter. Sorry, skulle lige af med noget galde.... Og god jul :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Merethe...der er ikke en disse at gøre. Logistikken omkring Malmö og parkering er et tilbagevendende problem. Du må i kø på de faste pladser, og indtil da parkere rundt omkring i området, og tage chancer i ny og næ. Præcis som mange af os gør, indtil vi får plads via foreningen eller P-Malmö.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uanset hvor kedeligt det end lyder er det ikke en undskyldning at parkere ulovligt fordi der ikke var nogen ledige pladser i området. Kender det desværre alt for godt fra min gamle lejlighed men har heldigvis egen p-plads med min nuværende lejlighed. Bitre penge at komme af med, men desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Ja, det er ærgeligt.... tror bare jeg lige skulle af med frustrationerne til nogle som har været/er i samme situation. Synes det er i orden at man følger reglerne, men nogen gange......
Køw en lejlighed med kælderparkering... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites