Merethe 10 Anmeld indhold Skrevet December 23, 2005 Jeg ville lige høre om andre har samme problemer/erfaringer som jeg?? Bor i et lejlighedsområde hvor man parkerer på en såkaldt "stillevej" i hvert fald efter danske forhold. Når man kommer hjem om aftenen er det stort set umuligt at finde en parkeringsplads i vejsiden og til de private pladser er der selvfølgelig kø... I morges kommer jeg så ud til min bil og finder endnu en bøde (ikke den første jeg har fået, da jeg før har lavet den typiske, med at parkere mod kørselsretningen!) Jeg kan så se på bøden at jeg har parkeret 5 meter fra et hjørne mod de ti meter som er lovkravet. Men hvad har de egentlig tænkt sig?? Der er seriøst INGEN ledige parkeringspladser i området og jeg er ikke den eneste som er nødt til at parkere ulovligt for at kunne "gå" hjem til sin lejlighed. Er der nogen som ved om man kan kræve at de kommer op med et alternativ til parkering??? Nå, men i hvert fald er det da en skøøøøn gave at få fra vägverket her et par dage inden juleaften (narhoveder!!!!!!!!) - håber at flittig-Lise får en stoor julebonus i år for at have rendt rundt en torsdag aften kl 23.00 i et privat boligkvarter. Sorry, skulle lige af med noget galde.... Og god jul :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2005 Merethe...der er ikke en disse at gøre. Logistikken omkring Malmö og parkering er et tilbagevendende problem. Du må i kø på de faste pladser, og indtil da parkere rundt omkring i området, og tage chancer i ny og næ. Præcis som mange af os gør, indtil vi får plads via foreningen eller P-Malmö. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2005 hrm.. det lyder lidt ligesom at skulle parkere i København. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2005 Uanset hvor kedeligt det end lyder er det ikke en undskyldning at parkere ulovligt fordi der ikke var nogen ledige pladser i området. Kender det desværre alt for godt fra min gamle lejlighed men har heldigvis egen p-plads med min nuværende lejlighed. Bitre penge at komme af med, men desværre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Merethe 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2005 Ja, det er ærgeligt.... tror bare jeg lige skulle af med frustrationerne til nogle som har været/er i samme situation. Synes det er i orden at man følger reglerne, men nogen gange...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 23, 2005 Ja, det er ærgeligt.... tror bare jeg lige skulle af med frustrationerne til nogle som har været/er i samme situation. Synes det er i orden at man følger reglerne, men nogen gange...... Køw en lejlighed med kælderparkering... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2005 Køw en lejlighed med kælderparkering... :)Nu er vi jo nogle der ikke prioriterer bil højere end lejlighed ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 23, 2005 Nu er vi jo nogle der ikke prioriterer bil højere end lejlighed HVAD! - Ka' man det? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Merethe 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2005 HVAD! - Ka' man det? :) Hvis du så min bil, så ville du vide at det kan man godt :p :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael-R1 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2005 Enig de er bare nogle idioter til at gi bøder herovre!!! Sådan er det bare!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret December 28, 2005 Flyt dog på landet istedet for alt det piveri.... ;) Her er masser af plads... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2005 I parkerings automaterne kan man bruge shell, statoil kort og diverse andre. Nogen der kan anbefale hvilket kort skulle være bedst/nemmest? Skal egentlig kun bruge det til at betale parkering med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites