Michael_F 10 Anmeld indhold Skrevet December 20, 2005 Hej ! Jeg bor i Slottstaden i Malmø og arbejder i 2860 Søborg (lige ved siden af TV-Byen). Kører fra malmø v. 7.30 tiden og fra Søborg v. 16.30 tiden... Er der nogle der har lyst til at køre med ? Det skal ikke koste noget - jeg kører jo turen alligevel. Prisen er at man tager rattet en gang imellem... :) Jeg kan altid fanges på Mobil +45 20118866 MVH Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2005 Velkommen til, Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2005 Ja velkommen, og god tur til Søborg.................. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret December 20, 2005 Ja men det havde passet mig fint hvis du mødte kl 7oo , arbejder på turbinevej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael_F 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2005 Sørens osse, Michaelbo... Men 7.00 i søborg er lige en lille time for tidligt... Skal du absolut møde kl. 7.00 ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2005 Jeg kör i den motsatta rettning hver dag från Søborg. Nyskerrig. Kør du ring 3 eller hvad? Per Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael_F 10 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2005 Ja, via ring 3... What a nightmare... mvh Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret January 1, 2006 Har du provat köra upp på tornvej i Hvidovre istället? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites