Jump to content
splint

Velkommen til SE (oxie)

Recommended Posts

Brorman flyttede til oxie i søndags og her til morgen skulle han jo på arbejde. Han går ud til sin bil og ............., kan i gætte hvad der er sket. Nemlig, venstre siderude var smadret og der har været indbrud i den. Det eneste de fucking fjolser har taget var hans arbejdstøj. Så hvis der er nogle af jer der ser folk rende rundt i arbejdstøj fra Eltel networks, så hører vi gerne fra jer. HE HE :fight::fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er super-nemt at være bagklog - men som Eingin og Johan siger, så skal der ikke ligge noget i bilen der kan friste. Nu ville jeg dog ikke lige smide arbejdstøj i kategorien "interessant"...men måske de lige stod og manglede noget tøj at rode biler i, så var det jo nærliggende at bøffe brormands. Og evt. har de ikke kunnet se at der var tale om arbejdstøj - men de troede måske det var efterårskollektionen fra Boss der lå pænt lagt sammen på sædet. Tjekkes skulle det ihvertfald...:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Nu vil jeg lige indskyde at vi har haft indbrud i vores biler 2 gange. Begge gange har bilerne været 'tømt'. 1 gang i København, der stjal de servicebogen og smed den 10 meter væk, 2 gang på Ön på vores egen p-plads..... stjal brobizzen men den var ikke kørt på... Så øh jo jeg ved godt hvad en siderude koster:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er super-nemt at være bagklog - men som Eingin og Johan siger' date=' så skal der ikke ligge noget i bilen der kan friste. Nu ville jeg dog ikke lige smide arbejdstøj i kategorien "interessant"...men måske de lige stod og manglede noget tøj at rode biler i, så var det jo nærliggende at bøffe brormands. Og evt. har de ikke kunnet [i']se at der var tale om arbejdstøj - men de troede måske det var efterårskollektionen fra Boss der lå pænt lagt sammen på sædet. Tjekkes skulle det ihvertfald...:(
Problemet er at de ikke er spor kræsne. Havde en rigtig grim bilradio i bilen. Jeg kunne ikke i min vileste fantasi drømme om at de gad og nakke den. Hvis de ringede på døren ville jeg have givet den gratis til dem + plus en hund. Så ville jeg oven i købet have hjulepet dem med at installere den i deres bil :) Bare jeg slap for alt det besvær med at kører bilen til poliet også til værkstedet i det kolde vinter vejr, uden en side rude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu vil jeg lige indskyde at vi har haft indbrud i vores biler 2 gange. Begge gange har bilerne været 'tømt'. 1 gang i København, der stjal de servicebogen og smed den 10 meter væk, 2 gang på Ön på vores egen p-plads..... stjal brobizzen men den var ikke kørt på... Så øh jo jeg ved godt hvad en siderude koster:)
deter første gang jeg har hørt om indbrud på Ön...hvor lang tid siden er det, og hvor holdte i?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
deter første gang jeg har hørt om indbrud på Ön...hvor lang tid siden er det' date=' og hvor holdte i?[/quote'] Det var vist i sommer så vidt jeg husker. I Golfen der holdt parkeret på vores ekstra p-plads ved vandet....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites