Jump to content
kjhg

Åbningstider i julen

Recommended Posts

Ja, så er vi altså på det kraftigste på vej "over til jer" - for at gøre det rigtigt spændende har vi valgt at flytningen skal foregå den 23-12 :eek:(lang historie...) Vi skal holde jul og 1. juledag på sjælland, men kommer retur til vores nye hjem den 25 om eftermiddagen. Tænkte i den forbindelse på, hvordan butikkerne har åbent i Malmø på helligdage? Er det kun kiosker og døgnbutikker eller er kan jeg have et håb om at finde et supermarked? F.eks. i nærheden af Västra Hamnen.... :th2: Hvad med den 24. dec? Nå, trods stressen m julegaver, overblikket over pakning, papirerne i forb m flytning til udlandet, bilhandler, förskolan opstart, afslutningsfester i div børneinstitutioner :rolleye: .......ja så glæder vi os faktisk bare helt vildt til at "komme afsted". Kirs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Halløj - og velkommen herover! Det er bestemt ikke noget problem at handle i et supermarked hverken den 24. eller 25. december. De fleste butikker lukker dog vist tidligt den 24. Generelt har butikkerne ikke lukket, det er vist kun til midsommer det sker. Sådan er det ihvertifælde herude på landet hvor jeg bor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://www.mobilia.se/cristal_structure/webpage.asp?_page=391&PublicPageId=551 Et eksempel fra et indkøbscenter.. De har lukket det 25 og lukker tidligt den 24 men ellers meget åbent.. Der er lige åbnet en stor ICA MAXI i Vestre hamnen iøvrigt..
Jeg besøgte ICA Maxi i Vestre Hamnen sidste søndag, den er huge, og der var ingen mennesker, så jeg fik hurtigt smidt nogle varer i vognen og kom ud igen. :laugh: Fin butik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' så er vi altså på det kraftigste på vej "over til jer" - for at gøre det rigtigt spændende har vi valgt at flytningen skal foregå den 23-12 :eek:(lang historie...)[/quote'] Tjahh - vi flyttede herover for næsten 2 år siden - den 24. december 2003. Det gør det meget lettere at huske, hvilken dato det var ;) Ønsker for jer, at I falder godt til - lige som os andre - og at I må finde et godt sted at handle ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...