Jump to content
xfluen

AUDI A8 årg. 2003

Recommended Posts

Må sige, at efter at have kørt 7000 km i en '03 A8 4,2 er det en helt fantastisk bil. Det er selvfølgelig ingen sportsvogn, men ønsker man en bahagelig langtursbil så er det bilen. Undervognen er lidt blød i standard setup men strammes op i sport mode uden det bliver ubehageligt. Der er god plads....også på bagsæderne men hvem bekymrer sig om det ;-) Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det er ubetinget en fed bil... Men den er rasende dyr at holde kørende. Betød vedligeholdelsen ingenting, så valgte jeg en w12 6,0.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne da godt tænke mig har høre hvad "rasende dyr" er i forhold til f.eks. vedligeholdelsen på en MB ML55'er !! Stumperne i sådan en er vel ikke så meget forskellige fra en S6'er. Nogen der har priser på service i den størelse biler?. Udover advarsler om at "Uha det er dyrt" har jeg ikke set nogen der er kommet med reelle erfaringer eller eksempler. Jeg tænker specielt på S-klasse, BMW 7 og Audi A8 Min egen er så småt også ved at have nået den alder hvor den snart skal udskiftes, så jeg er også interesseret i hvor meget mere det koster at holde den klasse flydende, end de almindeige E, 5 og A6'ere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

En S8 100.000 km service koster ca. 30.000 hos Dinbil... Et stort service til min ML55'er koster 5500 incl moms hos MB i Malmö... Derfor købte jeg ikke S8. Desuden er der kun 3 værksteder i DK der er godkendt til pladearbejde på den. Det er ikke en brugsbil.... Så absolut ikke. Derfor valgte jeg Mercedes. De er billige i dele og service... Det har jeg brug for når jeg kører 30.000 om året...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Meeeeen nu er en Audi A8 fra 2003 den nye model og ikke den gamle model, som ja, var temmelig dyr i service. Kender ikke service priserne på den nye model, men jeg ville klart vælge den i forhold til BMw 7-serien, men det er min mening. Men tag en prøvetur i begge vogne og find ud af, hvilken én du bedst kan lide, spørg om service priser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites