Jump to content
Guest Tq_19

søger en til at gå til træning med

Recommended Posts

:) ok så er prisen vel fin når det os er svenske kr:) forresten alle, jeg havde en tråd om job som ik gi så godt, men som sagt så fik jeg et fuldtisjob i kbh:) er rigtig glad.
Tør man spørge som hvad? Og tillykke:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...
tak tak' date=' ekspedient i en bagerbiks:)[/quote'] Så tror da pokker du skal træne hver søndag :lol: Det' gas......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu træner jeg i KBH, efter arbejde, på Fitness World. Det koster 199/måned, ingen bindningstid. Overvejer at starte og træne i malmö, men vil ikke binde mig for en længere periode. SATS er billigt, hvis du binder dig til et år. Hvad findes det for alternativ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2850 per år i aqvakul. Det er incl fri svømmehal osv
Er det så trænings center + svømmehal eller er det en svømmehal med lidt trænings faciliteter? Men hermed om det er et ordentligt center med det udstyr der nu kan forventes i et sådant?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man nu bor i närheden af Lund eller ikke har noget imod at köre derop, så findes der et super träningscenter der -Gerdahallen. Der er alt! Stort styrketräningsrum med masser af maskiner, frie vägte osv. Styrketräningsrum kun for kvinder, kämpe spinningsrum, og masser af gruppeträninger hele dagen. Af gruppeträninger er der de sädvanlige step/aerobic/yoga/gympa med og uden stang/box osv., men derudover findes der også mere specielle gruppeträninger, der udover kondition/styrke delen også har cirkelträning -det er super godt! Selvom stedet er rigtig stort föles det ikke sådan, de har fået det opdelt meget godt. Og i modsätning til hvad jeg har oplevet i Sats/Fitness DK i Danmark, så er der altid plads til gruppetimerne. Der er dog ikke lige så mange löbebånd, rotex osv. som i Sats/fitness-DK, men cykler og de dersens stepmaskiner er der vist rigeligt af. Det koster 2000,- om året, men man kan også köbe terminskort opdelt alt efter hvad man vil have adgang til. (Og når man er ansat af Lunds Universitet får man det gratis :th2: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det så trænings center + svømmehal eller er det en svømmehal med lidt trænings faciliteter? Men hermed om det er et ordentligt center med det udstyr der nu kan forventes i et sådant?
Nu er min kæreste og jeg lige startet der oppe og har ikke prøvet svømmehallen endnu, men træningscenteret er rigtig godt. Man skal bare ringe derop og få en gratis prøvetime med personlig træner og så se om det er noget. man vil fortsætte med. Det er ikke specielt stort, men det har hvad det skal have af maskiner. Håber det gav mening..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites