Sach 10 Anmeld indhold Skrevet December 14, 2005 Er der nogle som kender til det sted??? Ville gerne lige høre om det var et lille besøg værd? http://www.korvhuset.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 Jag har kamrater som nästan svimmar av lycka när de pratar om det! Tyvärr har jag inte varit där själv ännu, det öppnade efter det att jag flyttat till Danmark. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 Champagnekorv 99 SEK min 10 stk... god damn... hvem mon liiige køber for 1000 sek hotdog ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 *ummm*...der er vist en mindre ekskursion på vej :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 Rikke kan heller ikke gå forbi en pølsevogn..... Det er ligesom hendes far. Hold da kæft det tager lang tid at komme fra Kgs. Nytorv til Imperial... :( Helt sort.... Tror de kommer noget i.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 *ummm*...der er vist en mindre ekskursion på vej :th2: Skal vi mødes inden vi skal spille pool ?? Så kan vi jo gi' en rapport imorgen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 Skal vi mødes inden vi skal spille pool ?? Så kan vi jo gi' en rapport imorgen :th2:Jeg får svært ved det tidsmæssigt, da jeg skal nå at vaske færdig inden ball´erne slippes løs. (Vasketid kl 16 -->) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2005 Nu har jeg været der, og som dansker der elsker pølser må jeg sige føj for den lede der sætter jeg aldrig mine ben igen:( Der var virkelig ikke særligt indbydende der og der var ikke noget der bare mindede om en pølserister??? Vi bestilte 2 af husets bedste pølser og de blev smidt ind i en ovn og varmet op!!! Hvad fanden bilder han sig ind, ovnen er sq da til brød! Jeg er slet ikke til pølser der bliver varmet op, de skal sq ristes ellers kan man ligeså godt købe en rød med brød, hvilket sandsynligvis også havde smagt bedre! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2005 Vi bestilte 2 af husets bedste pølser og de blev smidt ind i en ovn og varmet op!!! Hvad fanden bilder han sig ind, ovnen er sq da til brød! Her troede jeg jeg kunne få en Karl stegger i vest i ordentlig kvalli når jeg kom hjem, men så man nøjes med 2 fra bassin'et med kage isteddet for Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret December 22, 2005 Hahaha Brizz! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites