Marand 10 Anmeld indhold Skrevet December 13, 2005 Hejsa! Nu bliver jeg altså nødt til at spørge mig til råds, da jeg ikke rigtig kan gennemskue tandlægefordelene ved Sverige (hvis der overhovedet er nogle). Jeg står og skal have lavet en bideskinne som er forholdsvis dyr i Dk (ca.2000,-). Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det kan betale sig for mig at få den lavet i Sverige. Er der mon nogle som tilfældigvis skulle kunne hjælpe, vil jeg blive meget glad. Mvh. Maria Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2005 Hejsa! Nu bliver jeg altså nødt til at spørge mig til råds, da jeg ikke rigtig kan gennemskue tandlægefordelene ved Sverige (hvis der overhovedet er nogle). Jeg står og skal have lavet en bideskinne som er forholdsvis dyr i Dk (ca.2000,-). Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det kan betale sig for mig at få den lavet i Sverige. Er der mon nogle som tilfældigvis skulle kunne hjælpe, vil jeg blive meget glad. Mvh. Maria Prøv at gå ind på www.avmintand.dk og find en svensk tandlæge og ring og spørg! Deres priser er vidt forskellige herovre! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret December 13, 2005 Og husk lige at lægge en togbillet m.v. oven i regningen, så er det ikke så billigt mere. Hvad havde du forventet at spare på 2000kr? Tager du toget tur retur for at spare 2-300kr, så går det i 0 for dig, måske endda i røde tal. Der hvor der er penge at spare bigtime er når man skal have lavet et par kroner. Eller andet meget større arbejde, som måske løber op i 10.000 - 50.000 måske mere. Så bliver både 10-15 eller 20% pludseligt mange penge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 Plus tiden, jag får ta en feriedag när jag ska in till min svenska tandläkre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites