Jump to content
Janteploven

"Import direkt från Porsche Zentrum"

Recommended Posts

Hejsa! Hvad skal der tillægges denne teks "Import direkt från Porsche Zentrum" jeg har kig på et par porscher hvor forhandleren skriver dette i annoncen. Jeg har jo læst en del om at import biler ikke er det letteste at sælge og at forsikringen godt kan være mere pebret end hvis bilen er "Svensk Såld"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det med forsikringen er vist ændret, de biler jeg har haft checket priser på har ikke været højere på import frem for svensk solgt. Men med hensyn til at sælge igen, der er der mange der skriver de vil have en svensk solgt bil, så der kan man have lidt modvind. Vi har dog aldrig haft problemer med det. Ellers kan du vel sælge den retur til forhandlere igen. Har i øvrigt selv lige købt af sidst nævnte forhandler helt uden probelemer. Han tog tilmed en import bil i bytte for en svensk solgt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når de er importeret fra en PZ, så er du lidt mere sikker på at de ikke er fusket med. De biler som sælges på et PZ er gennemgået i hoved og røv. Der er dog aldrig 100% garantier, men det er meget bedre end noget som er importeret privat og fra en privat / alternativ forhandler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Ja eller en Porsche Cayman.... Nå nej... ;)

Hmm det er ikke en Porsche men en VW med Brembo bremser og et andet logo. En rigtig porsche hedder noget med "tal"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites