credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2005 Tag dog ikke til Vallåsen efter man har været på rigtig skiferie i Alperne, for det er bare slet ikke det samme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2005 Tag dog ikke til Vallåsen efter man har været på rigtig skiferie i Alperne' date=' for det er bare slet ikke det samme.[/quote'] Det er klart det ikke er det samme men det er vel det tætteste vi kommer på at leve en yuppie/snebums tilværelse på disse kanter ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret December 12, 2005 Det er da bedre at tage op på Vallåsen og få lidt styr på brædderne inden man tager sydpå... Det gi'r da langt mindre chance for at komme til skade på pisterne, hvis du har trænet hjemmefra... Tag dog ikke til Vallåsen efter man har været på rigtig skiferie i Alperne' date=' for det er bare slet ikke det samme.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2005 Det er da bedre at tage op på Vallåsen og få lidt styr på brædderne inden man tager sydpå... Det gi'r da langt mindre chance for at komme til skade på pisterne, hvis du har trænet hjemmefra... Yep - enig - bemærk også, at jeg skrev EFTER man har været i Alperne! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2005 Yep - enig - bemærk også' date=' at jeg skrev EFTER man har været i Alperne![/quote'] yep men efter alperne er man jo hooked og så er der jo kun x antal uger om året man kan være nede sydpå og i mellemtiden skal der jo trænes :D og hvis man er boarder kan man få meget ud af at øve diverse trix det eneste der betyder noget er at man har sne under pladen :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2005 Yep - enig - bemærk også' date=' at jeg skrev EFTER man har været i Alperne![/quote'] Også hvis man er bedst til AfterSKI :D :D .... har været i alperne et par gange... Avoriaz super sted... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2005 Til orientering så er Valåsen nu åben fra og med i morgen (så det på deres hjemmeside) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret December 20, 2005 http://www.vallasen.se/index.php3?use=publisher&id=1178〈=1 Her kan vejret ligenu ses på Vallåsen.... Ellers er det www.vallåsen.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2005 Til orientering så er Valåsen nu åben fra og med i morgen (så det på deres hjemmeside) :th2: - det kalder jeg service når man betænker den afstand du er fra Valåsen :) Jette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2005 Afstanden bliver væsentligt mindre om 36 timer, da rejser jeg hjem fra Peru - så er det slut! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2005 Sne...*hmm*...det skal sgu´ prøves i år. Nu vil jeg se om et snowboard og jeg kan blive gode venner. Er der evt. nogle der har en idé om hvad en weekendhytte for en 8-10 personer kunne løbe op i i Vallåsen-området? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2005 Afstanden bliver væsentligt mindre om 36 timer' date=' da rejser jeg hjem fra Peru - så er det slut![/quote'] Rigtig god tur hjem :) Jette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2005 Sne...*hmm*...det skal sgu´ prøves i år. Nu vil jeg se om et snowboard og jeg kan blive gode venner. Er der evt. nogle der har en idé om hvad en weekendhytte for en 8-10 personer kunne løbe op i i Vallåsen-området? Stakkels dig Gio. Snowboards og træk/tallerken lifter er en meget skidt kombination for nybegyndere, og Vallåsen har en hel del af dem. ;) Men lad os se hvad en weekend hytte koster. Det kan ikke være så dyrt igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2005 Stakkels dig Gio. Snowboards og træk/tallerken lifter er en meget skidt kombination for nybegyndere, og Vallåsen har en hel del af dem. ;) Men lad os se hvad en weekend hytte koster. Det kan ikke være så dyrt igen.Diskrimination!...det er bare fordi de ikke vil ha´ boardere derop *fnys* :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2005 Er der nogen steder de GERNE vil have boardere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2005 Vallåsen har da 2 normale stol lifte, til de "store" bakker. Kan selvf. være malezar aldrig kom af børnebakke hvor der er tallerken ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Krogh 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2006 Starter denne tråd igen på denne side kan i se alle skisport steder i sverige der er med i SLAO, Ski sweden http://www.snorapporten.nu/index.asp "fan det är kul at åke skidor" Tjena Tjena Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2006 Tiden nærmer sig sne igen Nogen der har været her (og stå på ski) ? http://www.vangabacken.com/ Jeg har også hørt at der skulle være en bakke med lift i Sjöbo som jo ikke er langt fra mig - nogen input vedr. den ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites