Jump to content
Merethe

Ski i skåne....

Recommended Posts

Tag dog ikke til Vallåsen efter man har været på rigtig skiferie i Alperne' date=' for det er bare slet ikke det samme.[/quote'] Det er klart det ikke er det samme men det er vel det tætteste vi kommer på at leve en yuppie/snebums tilværelse på disse kanter ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det er da bedre at tage op på Vallåsen og få lidt styr på brædderne inden man tager sydpå... Det gi'r da langt mindre chance for at komme til skade på pisterne, hvis du har trænet hjemmefra...

Tag dog ikke til Vallåsen efter man har været på rigtig skiferie i Alperne' date=' for det er bare slet ikke det samme.[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er da bedre at tage op på Vallåsen og få lidt styr på brædderne inden man tager sydpå... Det gi'r da langt mindre chance for at komme til skade på pisterne, hvis du har trænet hjemmefra...
Yep - enig - bemærk også, at jeg skrev EFTER man har været i Alperne!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yep - enig - bemærk også' date=' at jeg skrev EFTER man har været i Alperne![/quote'] yep men efter alperne er man jo hooked og så er der jo kun x antal uger om året man kan være nede sydpå og i mellemtiden skal der jo trænes :D og hvis man er boarder kan man få meget ud af at øve diverse trix det eneste der betyder noget er at man har sne under pladen :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sne...*hmm*...det skal sgu´ prøves i år. Nu vil jeg se om et snowboard og jeg kan blive gode venner. Er der evt. nogle der har en idé om hvad en weekendhytte for en 8-10 personer kunne løbe op i i Vallåsen-området?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sne...*hmm*...det skal sgu´ prøves i år. Nu vil jeg se om et snowboard og jeg kan blive gode venner. Er der evt. nogle der har en idé om hvad en weekendhytte for en 8-10 personer kunne løbe op i i Vallåsen-området?
Stakkels dig Gio. Snowboards og træk/tallerken lifter er en meget skidt kombination for nybegyndere, og Vallåsen har en hel del af dem. ;) Men lad os se hvad en weekend hytte koster. Det kan ikke være så dyrt igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stakkels dig Gio. Snowboards og træk/tallerken lifter er en meget skidt kombination for nybegyndere, og Vallåsen har en hel del af dem. ;) Men lad os se hvad en weekend hytte koster. Det kan ikke være så dyrt igen.
Diskrimination!...det er bare fordi de ikke vil ha´ boardere derop *fnys* :sick: :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites