Jump to content
Hardrock

Ny og lidt ensom i Bunkeflostrand

Recommended Posts

Hej.. Så er vi også endt i landet mod øst, nærmere betegnet Strandhem / Bunkeflostrand / Malmö. En helt fantastisk by, ikke mindst naturen.. Vi har efterladt vores vennekreds i dk. i en forventning om at kulturlivet og fællesaktiviteter, sport mm. måtte være i højsædet i det svenske. Men selv efter 6 måneder, er jo helt umuligt at finde nogle aktiviteter i det lokalsamfund, hvor man kan finde ligestillede. Er der måske nogen i dette forum, som kender til aktiviteter i Bunkeflostrand hvor man kan møde mennesker irl.??. Håber på det bedste, da vinteren jo kan være kold og lang uden at møde andre mennesker. /Jane & René

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...

hehe.. Jeg ved da at der findes en skydebane i Bunkeflo... altså, for sportsskydning... ved dog ikke hvor relevant det er for ret mange mennesker...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja - den bedste møde at møde folk på er at lave nogle børn... Så er der mødregrupper, forældregrupper, børnegrupper, krisegrupper og hvad ved jeg... Ellers er der en meget aktiv idrætsforening (primært fodbold) i Bunkeflostrand, og såmænd også et medborgerhus (det store gule overfor købmanden)... God fornøjelse!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...
Tja - den bedste møde at møde folk på er at lave nogle børn... Så er der mødregrupper' date=' forældregrupper, børnegrupper, [u']krisegrupper og hvad ved jeg...
LOOOL :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen som jeg så tit har sagt så er vores døre altid åbne, og vi giver da gerne kop et eller andet (bor selv i Bunkeflostrand) kan dog godt være i skal have krise hjælp bagefter, efter en aften med vores to unger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites