Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Men det kan jo være Gio ser mere suspekt ud end jeg:rolleyes: siden han bliver spurgt om så meget supplerende.....Der mangler kvindelige toldere...så gik det muligvis nemmere ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Der mangler kvindelige toldere...så gik det muligvis nemmere Nope - så ville man jo NETOP vælge at blive stoppet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Nope - så ville man jo NETOP vælge at blive stoppet Charme, Mogens...charme ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Jep jeg stemmer også for kvindelige toldere og ikke de sure mennesker der står dernede nu..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Jep jeg stemmer også for kvindelige toldere og ikke de sure mennesker der står dernede nu..... Jeg skal slet ikke genkende jeres problem... de hilser altid pænt og jeg er aldrig blevet bedt om at træde ud af bilen eller åbne hverken døre eller bagagerum.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Da jeg kørte på danske plader blev jeg stoppet omkring tre gange (ud af 5-6 gange) jeg kørte over broen. To gange skulle jeg vise hvad der var i bagagerummet. Efter jeg har fået brobizz og svenske nummerplader er jeg kun blevet stoppet en gang (og kører nu over dagligt) og der spurgte de bare om jeg havde noget til fortoldning eller hvad det hedder. Godt nok har jeg i hele december haft 16-18 timers arbejdsdage, men de har da været på arbejde nogle aftener når jeg skulle hjem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Jeg er vel blevet stoppet 4 gange på et år i vores svenske bil... Og ja, de spørger bare om man har noget at deklarera og/eller hvor man har været. Det har aldrig taget mere end 10 sekunder tror jeg. Altid høflige og ingen bøvl eller ballade. Det gids jeg ikke bekymre mig om - i øvrigt udfører de jo bare deres job. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Flinke mennesker, enig! Spoergsmaalet om man har noget der skal "tullas" har jeg ogsaa faaet en 7-8 gange i alt, baade i dk og se-registreret bil, i den tid jeg har boet herovre. En enkelt gang blev jeg hevet ind i en rutine-kontrol hvor jeg skulle aabne bagagerum og tjekkes om jeg var "nykter". Derefter var det bare "Ha en bra dag..." Baade Tull-Tommy & Benny The Cop er utroligt flinke herovre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Det er på grund af bilen... Apropos bil -> inden min nuværende BMW 530d Touring kørte jeg i DK i en Chevrolet Camaro Z28. Dér ka' du sgu' tale om at blive stoppet på grund af bilen - såvel i DK som i mit elskede Frankrig. Nuvel - man vændte sig til det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 25, 2006 Flinke mennesker, enig! Spoergsmaalet om man har noget der skal "tullas" har jeg ogsaa faaet en 7-8 gange i alt, baade i dk og se-registreret bil, i den tid jeg har boet herovre. En enkelt gang blev jeg hevet ind i en rutine-kontrol hvor jeg skulle aabne bagagerum og tjekkes om jeg var "nykter". Derefter var det bare "Ha en bra dag..." He he - har nu prøvet at blive stoppet et par gange. Sidst forleden aften efter en tur i byen med nogle tyske forretningsforbindelse. Nuvel - min promille var ikke højere end de 0.1, de svenske myndigheder tilsyneladende sætter som grænsen. Iøvrigt har jeg fået min korrekte og ikke blot midlertidige "billet" til nummerpladen idag ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2006 He he - har nu prøvet at blive stoppet et par gange. Sidst forleden aften efter en tur i byen med nogle tyske forretningsforbindelse. Nuvel - min promille var ikke højere end de 0.1, de svenske myndigheder tilsyneladende sætter som grænsen. Iøvrigt har jeg fået min korrekte og ikke blot midlertidige "billet" til nummerpladen idag ;)0,2 promille - http://www.polisen.se/inter/nodeid=20792&pageversion=1.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 25, 2006 0,2 promille - http://www.polisen.se/inter/nodeid=20792&pageversion=1.html LOL - der var en svensker med til "festen", og han bekræftede netop grænsen på 0,1 promille. Han skal ved given lejlighed få, skal han :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites