Jump to content
Guest Mogens

VISA-/DK-kort på synshallen?

Recommended Posts

Guest Mogens
Der mangler kvindelige toldere...så gik det muligvis nemmere
Nope - så ville man jo NETOP vælge at blive stoppet :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jep jeg stemmer også for kvindelige toldere og ikke de sure mennesker der står dernede nu.....
Jeg skal slet ikke genkende jeres problem... de hilser altid pænt og jeg er aldrig blevet bedt om at træde ud af bilen eller åbne hverken døre eller bagagerum..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg kørte på danske plader blev jeg stoppet omkring tre gange (ud af 5-6 gange) jeg kørte over broen. To gange skulle jeg vise hvad der var i bagagerummet. Efter jeg har fået brobizz og svenske nummerplader er jeg kun blevet stoppet en gang (og kører nu over dagligt) og der spurgte de bare om jeg havde noget til fortoldning eller hvad det hedder. Godt nok har jeg i hele december haft 16-18 timers arbejdsdage, men de har da været på arbejde nogle aftener når jeg skulle hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er vel blevet stoppet 4 gange på et år i vores svenske bil... Og ja, de spørger bare om man har noget at deklarera og/eller hvor man har været. Det har aldrig taget mere end 10 sekunder tror jeg. Altid høflige og ingen bøvl eller ballade. Det gids jeg ikke bekymre mig om - i øvrigt udfører de jo bare deres job.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Flinke mennesker, enig! Spoergsmaalet om man har noget der skal "tullas" har jeg ogsaa faaet en 7-8 gange i alt, baade i dk og se-registreret bil, i den tid jeg har boet herovre. En enkelt gang blev jeg hevet ind i en rutine-kontrol hvor jeg skulle aabne bagagerum og tjekkes om jeg var "nykter". Derefter var det bare "Ha en bra dag..." Baade Tull-Tommy & Benny The Cop er utroligt flinke herovre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Det er på grund af bilen...
Apropos bil -> inden min nuværende BMW 530d Touring kørte jeg i DK i en Chevrolet Camaro Z28. Dér ka' du sgu' tale om at blive stoppet på grund af bilen - såvel i DK som i mit elskede Frankrig. Nuvel - man vændte sig til det :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Flinke mennesker, enig! Spoergsmaalet om man har noget der skal "tullas" har jeg ogsaa faaet en 7-8 gange i alt, baade i dk og se-registreret bil, i den tid jeg har boet herovre. En enkelt gang blev jeg hevet ind i en rutine-kontrol hvor jeg skulle aabne bagagerum og tjekkes om jeg var "nykter". Derefter var det bare "Ha en bra dag..."
He he - har nu prøvet at blive stoppet et par gange. Sidst forleden aften efter en tur i byen med nogle tyske forretningsforbindelse. Nuvel - min promille var ikke højere end de 0.1, de svenske myndigheder tilsyneladende sætter som grænsen. Iøvrigt har jeg fået min korrekte og ikke blot midlertidige "billet" til nummerpladen idag ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
He he - har nu prøvet at blive stoppet et par gange. Sidst forleden aften efter en tur i byen med nogle tyske forretningsforbindelse. Nuvel - min promille var ikke højere end de 0.1, de svenske myndigheder tilsyneladende sætter som grænsen. Iøvrigt har jeg fået min korrekte og ikke blot midlertidige "billet" til nummerpladen idag ;)
0,2 promille - http://www.polisen.se/inter/nodeid=20792&pageversion=1.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites