Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2005 Evt. den 21 januar om formiddagen og så til julefrokosten bagefter;) http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=3359 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret December 10, 2005 Ja det kan du jo have ret i' date=' men det er jo ikke alle der har tid lyst til at at være aktive, og dem der gerne vil har måske svært ved at finde sammen om en dag der passer. For 3 år siden prøvede vi det samme, masser af fok der ville være med, men da vi skulle mødes dukkede der 3 op? Så det faldt lidt i vandet;) Thomas vi var altså 5 personer. Vincent, dig , Swoop, Lone og mig. Hvis vi tænker på det samme. Men ok set ud fra i boede i samme lejlighed er det jo også næsten rigtigt med 3. Alle Dengang havde Vincent fat i den der anden PÖS forening, og de havde et aktivitetsniveau der dårligt kunne måles puls på. Der var vist kun en uinteresseret formand og en webside. Har simpelthen ikke tid til at hjælpe, men vil gerne støtte op omkring initiativet. Vi skal vel heller ikke sidde i bestyrelsen allesammen. Et kontigent og de forslag der er lagt op til indtil videre, de har også min opbakning. Hvis vi vil noget som pendlere, eks henvende os til broen, medier, politikkere m.v. så kan vi stå stærkt som fælles organisation med mange medlemmer. Kommer det først op at køre, skal folk nok komme til. Spændende projekt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2005 Jeg taler ikke om mangel på aktive i en pendlerforening, men om manglende tilkendegivelser sådan generelt... Denne tråd, som er lidt over en uge gammel, har haft over 1000 hits og der er lidt over 20 som har tilkendegivet at det kunne være interessant, og det er sq ikke meget:-/ Som Michael Rasmussen, også nævner, så er det ikke den store entusiasme der er at spore, og det er da lidt underligt med tanke på den seneste tids tilkendegivelser om mangler ved togdriften mellem Malmö C - Kbh. H. Anyway, jeg er stadig klar til lidt aktivt foreningsabejde... Om det så er 20 eller 2000... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2005 Samme her willerup, hvornår har du tid. så sæt en dato. Jeg er selvstændig, så jeg passer det bare ind. Dog er jeg i Rusland 27 dec. til 12 jan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dalbjerg 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2005 Jeg er også frisk, dog skal jeg fejre jul i jylland, og næste weekend er jeg også i jylland, men find en dato i det nyere år, så vil jeg også gerne hjælpe. EVT. med hjemmeside og hosting deraf... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2005 Samme her willerup' date=' hvornår har du tid. så sæt en dato. Jeg er selvstændig, så jeg passer det bare ind. Dog er jeg i Rusland 27 dec. til 12 jan.[/quote'] hmm, ja og jeg holder ferie resten af året... Hvis det skal være i år, så må vil hellere komme i gang. for jeg tager afsted på fredag. Tirsdag eller onsdag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2005 Jeg synes det lyder interessant - men må indrømme, at min tid ikke er til at deltage aktivt - kan ligeså godt melde det ud fra starten af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2005 onsdag passer mig fint, hvor og hvad tid? Vi kan sagtens hos mig hvis man er hooked for at køre til Eslöv. Men ellers dukker jeg op! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2005 onsdag passer mig fint, hvor og hvad tid? Vi kan sagtens hos mig hvis man er hooked for at køre til Eslöv. Men ellers dukker jeg op! Så må jeg lige komme med en rettelse - tirsdag, eller torsdag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2005 Jeg er klar torsdag, sæt tid og sted! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2005 Jeg er klar torsdag' date=' sæt tid og sted![/quote'] Jeg antager at vi begge er på SE siden af broen, så jeg kan da prøve at bevæge mig til Eslöv:-) Jeg skal lige have undersøgt hvornår der går et tog mod Eslöv, inden jeg kommer med et tidspunkt, men sådan hen ad formiddagen11-12 tiden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2005 Fra Malmö går der tog tre gange i timen. Og tiden passer mig fint! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2005 Lyder hyggeligt med Eslöv, men vi er faktisk nogen der arbejder til hverdag, så vil det ikke väre mere realistisk i en weekend i Januar ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2005 Lyder hyggeligt med Eslöv' date=' men vi er faktisk nogen der arbejder til hverdag, så vil det ikke väre mere realistisk i en weekend i Januar ?[/quote'] Du må undskylde at MR og jeg har taget en beslutning om at mødes og drøfte sagerne, men jeg var af den antagelse at vi (MR og jeg) kunne sætte gang i projektet ved at mødes og drøfte sagerne, måske endda fastlægge en lille handlingsplan og dermed fremlægge noget andet og konkret for de "hungrende masser". Det er selvfølgelig din idé, hvorfor jeg kan forstå din interesse i at deltage i et indledende møde, jeg vil derfor forholde mig afventende indtil du fastsætter en dato. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2005 Samme her, alle er velkomne! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2005 Jeg vil gerne støtte op om en bro-pendler-forening, hvis det også gælder togpendlere, men jeg ønsker ikke at deltage aktivt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2005 Jeg er intressered af at være med som passiv medlem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Amer Hussain Anmeld indhold Besvaret December 13, 2005 Jeg er også med på ideen om denne interesse forening. /Amer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 Som sagt har jeg foreslået den 21 januar! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 Bør være basis for en god tilslutning En artikel fra nyhedsbrevet. Den typiske pendler - http://www.oeresundsbron.com/object.php?obj=17772afd Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 21 Januar lyder ok Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 21 januar også OK her Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2005 Nu er jeg ikke begyndt at pendle men jeg spurgte Øresundbroen omkring hvis man holder ferie eller er væk i en uge - de siger det bare er ærgeligt man kan ikke holde pause i sit abonnement. Kan det virkelig passe? - Hvad gør i andre? Det ville være en oplagt ting at forhandle med dem om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret December 15, 2005 Nu er jeg ikke begyndt at pendle men jeg spurgte Øresundbroen omkring hvis man holder ferie eller er væk i en uge - de siger det bare er ærgeligt man kan ikke holde pause i sit abonnement. Kan det virkelig passe? - Hvad gør i andre? Det ville være en oplagt ting at forhandle med dem om. Ja man kan desværre ikke sætte det på pause, eller hvis man ikke når at bruge alle sine 50 ture, så er det også surt, der biver ikke overført noget. Jeg er nu mere rystet over at det er næsten lige så dyrt (hvad jeg kan forstå) at få pendlerkort til toget ?!? som det er til bilen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malene 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2005 Jeg er nu mere rystet over at det er næsten lige så dyrt (hvad jeg kan forstå) at få pendlerkort til toget ?!? som det er til bilen? ??? 50 ture over broen i bil koster 2590 kr. - og pendlertogkort fra Malmø til København koster 1310 kr. (og der kan du tage toget lige så meget gange du vil) Er det lige så dyrt? (en forskel på 1280 kr.+ du kun må tage bilen 50 gange) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites