GoToSweden 10 Anmeld indhold Skrevet November 28, 2005 Hej - Situationen er således Mig og min kone bor i sverige men for tiden da jeg studerer en del bliver min kone nødt til at bo hos mine forældre i omkring 1 års tid men vi tager da hjem til sverige i weekenden nogen gange, men pyt med det - Det er fordi at min kone er gravid i 3 måned og det ville være meget nemt for os begge at gå til en jordemoder (Eller hvad de hedder) i danmark men sidste gang da jeg var på sygehuset med hende og bad gynækologeren på at kigge på hende og barnet havde de det godt :D - Men da jeg spurgte om vi kunne komme til scanning et par gange om måneden eller 1 gang om måneden svarede hun nej til det. Kan det ikke lade sig gøre og gå til gynækolog eller en jordemoder i danmark - Det er sådan så at jeg er dansk statsborger og min kone er lige kommet fra udlandet og hun har ikke dansk statsbrogerskab eller svensk statsbroger skab da det kræver at hun bor i sverige i 5 år - Hvad kan vi gøre hjælp os - Skriv hvis i mangler mere info - Det er svært at tage toget til sverige da min kone er gravid og hun for det meget dårligt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites