Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2005 Og hvad er oddsen for at : TV2 fremgår af den liste HAH - I am evil homer, I am evil homer !!! Altså, personligt er jeg da skuffet over at ingen sagde "Eminem", i stedet for "White Zombie" :D Synes i øvrigt du var meeeget dygtig Persson, har du for meget fritid, eller havde du set billedet før? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2005 Nu kan jeg nu altså bedre li White Zombie *gg* Og tiden skal jo bruges ordentligt når man nu er på arbejde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2005 Nu kan jeg nu altså bedre li White Zombie *gg* Nu er "White Zombie" jo også det korrekte svar, men derfor kan man jo godt pisse på Eminem alligevel... Eller gætte på det meget passende er Michael Jackson :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2005 Hvor mange bands fremgår af 'facit listen' ?? 4 Non Blondes Blow og jo, der ligger en pakke M&M (Eminem) og flyder jesus and mary chain Korn Wings og nu har jeg snart tabt overblikket *gg* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 29, 2005 Green Day ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2005 Nån som tagit Alice in chains? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2005 jada, både Green Day, Alice in Chains og Shamsing Pumpkins (!?) Men nævn du dem bare igen, det har de fortjent :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites