Guest Palle... Anmeld indhold Skrevet November 24, 2005 Hejsa... Ganske OT og så alligevel ikke.... Jeg har købt en flybillet igennem www.mrjet.se og har så modtaget den... troede jeg. Der er ingen "papir-billet" med, men kun et nummer og en oplysning om at det er en "elektronisk billet". Nu har jeg ikke tidligere benyttet mig af en sådan, og undre mig lidt. Hvordan fungere det ? Altså, jeg kan sagtens forestille mig at den virker fint i Kbh, men jeg tvivler da når det handler om hjemturen som er via Bangkok Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 24, 2005 Hejsa... Ganske OT og så alligevel ikke.... Jeg har købt en flybillet igennem www.mrjet.se og har så modtaget den... troede jeg. Der er ingen "papir-billet" med, men kun et nummer og en oplysning om at det er en "elektronisk billet". Nu har jeg ikke tidligere benyttet mig af en sådan, og undre mig lidt. Hvordan fungere det ? Altså, jeg kan sagtens forestille mig at den virker fint i Kbh, men jeg tvivler da når det handler om hjemturen som er via Bangkok Jeg har kun fløjet på e-billet i Europa, og det har ikke været et problem. Jeg checker enten ind på mit kreditkort i sådan nogle do-it-yourself eller i skranken på mit pas. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2005 Du oplyser numrene i Kbh, legitimerer dig, hvorefter du får "papirbilletter" til rejsen. Inkl. hjemrejsen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 24, 2005 1000 tak for det ... Det kan jo ikke være nemmere. Vejrudsigt for januar og februar lyder: SOL SOL og SOL ...ca. 30-35 graders varme Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret November 24, 2005 1000 tak for det ... Det kan jo ikke være nemmere. Vejrudsigt for januar og februar lyder: SOL SOL og SOL ...ca. 30-35 graders varme Afhæng af hvem du flyver med, så kan du bare lave dit check-in via en af terminalerne, jeg prøvede det selv for nogle uger siden og det fungerede ganske fint. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
janlunde 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2005 Om det er SAS eller en af SAS samarbejdspartnere du flyver med så skaf en SAS-eurobonus kort. Hver gang du flyver med SAS eller en af deres samarbejdspartnere (dem er der en del af) så får du bonuspoints. Som du senere kan bruge til nye flyrejser, hotel, bil mm. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sach 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2005 Det letteste er altid at bruge selfservice maskinerne. I SAS får du samtidig din bagtag og afleverer bare det hele i fast bagdrop. På KLH's samt BA's får du først en bagtag ved selve fast bagdrop skranken. Husk bare et tage dit udprint med, hvis der nu skulle være sket noget med reservationen, selvom det er sjældent det sker. Er slet ikke spor misundelig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 24, 2005 Om det er SAS eller en af SAS samarbejdspartnere du flyver med så skaf en SAS-eurobonus kort. Det er det desværre ikke. Air France. Normale mennesker har da ikke råd til at flyve med SAS. Deres billet, til samme strækning i samme tidsrum, koster knap 3 gange så meget som det jeg nu har betalt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2005 Jeg fløj til Thailand i foråret. Der havde jeg de samme "billetter". Altså bare nogle tal på et print. Jeg viste tallene i Kastrup og fik billetter fra Kastrup-Heathrow-Bangkok. Da jeg skulle hjem, fik de tallene i Lufthavnen der. Så fik jeg billetterne til at komme hjem. De virker uden problemer. Men jeg var da også lidt betænkelig ved at tage afsted uden "rigtige" billetter. Held og lykke. Og god tur. Daniel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 25, 2005 Held og lykke. Og god tur. Daniel Tak tak... på en dag som idag ser man virkelig frem til en måned med sol og varme Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sach 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2005 Air France holder til i terminal 2 ca ml. pult 130-136, nær Karen Blixen. De har desværre ikke nogen automater endnu, så det er god gammeldags check in. SAS plejer nu ellers godt at kunne konkurrere på prisen, når det gælder Europa, måske derfor de skruer priserne op på langdistance Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 25, 2005 Tak tak... på en dag som idag ser man virkelig frem til en måned med sol og varme Hvad?? Det er da super vejr:confused: hvis det bliver ved kan vi måske komme ud på ski:) NOT!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 26, 2005 SAS plejer nu ellers godt at kunne konkurrere på prisen, når det gælder Europa, måske derfor de skruer priserne op på langdistance Ja, forstå det hvem der kan ..... Og, Snowflake ???? Det hed delfinen i Ace Ventura, The Pet Detective. Hvad er det liiige for en marketing afdeling der er i SAS ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites