Ronal 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2005 Hvorfor blev det lige pludselig seriøst igen.. det er den fedeste,sjove, tilsvinende, usaglige "tråd" jeg længe har læst.. MEGA GRINER.... :D kan næsten ikke få luft Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ThomasNielsen 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2005 Hejsa! Jeg flytter til Annestad om 2 måneder i etape 5, og er meget interesseret i at hører fra nogen der allerede bor derude om deres oplevelser, problemer, glæder etc. etc. altså med andre ord, hvordan er det at bo i "Andeby"? ;-) På forhånd tak Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Plesner 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 Der er ganske fint "derude" hvis du spørger mig. Bor dog ikke i annestad, men i hus tæt på. Selve området er fint, med mange unge mennesker og børnefamilier. Jeg har ikke oplevet/hørt om grov krimminalitet i området. Folk har haft indbrud men det jo ikke ualmindeligt idag, og er formodentlig ikke udført af folkene der selv bor i området. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites