Madsen 10 Anmeld indhold Skrevet November 22, 2005 ... Nu har jeg efterhånden hørt om det store center et par gange, men kan absolut ingenting finde om det nogen steder... Er der nogen der ved om der er noget hold i de planer, om at bygge et shoppingcenter a la Fields eller Fiskotorvet bagved Hemköp ved Värnhemstorget? Jeg har hørt rygterne en del gange, men har aldrig fået det bekræftet, så derfor ville jeg lige høre jer ad? Madsen*der allerrede glæder sig for vildt* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 22, 2005 ... Nu har jeg efterhånden hørt om det store center et par gange, men kan absolut ingenting finde om det nogen steder... Er der nogen der ved om der er noget hold i de planer, om at bygge et shoppingcenter a la Fields eller Fiskotorvet bagved Hemköp ved Värnhemstorget? Jeg har hørt rygterne en del gange, men har aldrig fået det bekræftet, så derfor ville jeg lige høre jer ad? Madsen*der allerrede glæder sig for vildt* Bygherren var i tv forleden, og den skulle være god nok. MEN, det bliver langt fra så stort at det tilnærmelsesvis kan sammenlignes med Fields. Iøvrigt bliver det vist en del konference- og udstillingslokaler Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2005 Weee... det var da dejligt!! Måske skulle man anskaffe sig det fjernsyn kæresten plager om, siden man går glip af sådanne nyheder... Tak for svaret! Sagde de forresten noget om hvornår man forventer at det er færdigt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 22, 2005 Sagde de forresten noget om hvornår man forventer at det er færdigt? Det mener jeg ikke, men jeg er nu heller ikke så interesseret i shoppingcentre. Det er iøvrigt et dansk firma der bygger det Hvorfor ikke køre til Center Syd ? Det må vel være det største shopping område i Skåne ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2005 ... Var lige lidt mere interesseret i det lokale... Men vil da bestemt prøve det andet en dag... Tak for svarene, det var dejlig brugbart :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2005 Men Center Syd kan absolut anbefales, især hvis man har god tid til at shoppe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2005 Hvor ligger Center Syd? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2005 Men Center Syd kan absolut anbefales' date=' især hvis man har god tid til at shoppe[/quote'] Center Syd - tør man spørge hvor det er? Det rykker allerede i betalingskortet Jette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 22, 2005 Ja, nu vil jeg jo nødig gøre opmærksom på, at... hehhe http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=gZGc8cM+kVJHY+CpItIqsw%3d%3d&Vkid=7954900&SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=center+syd&UCSB%3aTextBoxWhere= Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2005 Tusind tak - også for betænksomheden :th2: Jette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 22, 2005 http://www.centersyd.se/ Det er en ca 30 min køretur fra Malmø nordpå mod Helsingborg. En blanding af området ved Ikea i Høje Taastrup og City 2. Men på samme område. Husk at prøve MAX burger..uhmmm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mie Anmeld indhold Besvaret November 22, 2005 Ja, når man ikke har en bil, så er turen til Center Syd jo en ren dagsrejse - Jeg vil lige som Madsen glæde mig til et center mere lokalt - herlig nyhed Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2005 Samkørsel kunne vel sagtens arrangeres, hvis man snakker lidt sammen. Eksempelvis tager vi da en gang imellem til Metro dk med nogle af vores bekendte, eller for den sags skyld til Center Syd. Og ja så skiftes vi bare til at køre! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 22, 2005 Ja' date=' når man ikke har en bil, så er turen til Center Syd jo en ren dagsrejse - Jeg vil lige som Madsen glæde mig til et center mere lokalt - herlig nyhed [/quote'] Ellers kunne man jo leje en bil på Statoil for 375 sek incl 100 km.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2005 Husk at prøve MAX burger..uhmmm Been there.. Done that.. Fast-food-burger => der er Whopper bacon+cheese godt nok stadig favoritten. Dog overgået af dem her Jack In The Box som havde en "bacon-bacon-cheeseburger - limited time only" da fruen og jeg var på 3 ugers bilferie i Californien mm for nogen år siden. DEN var eddermame go' ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret November 22, 2005 De knalder også snart et stort et op her i Östra staden, lige bag Hemköp som skal være en del af det. Faktisk på den grund ved Hemköp og ud imod begyndelsen af E4. Fedt.... rart med lidt butikker i gaden :-) Slussen er på vej til at blive ret centralt nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mie Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 De knalder også snart et stort et op her i Östra staden' date=' lige bag Hemköp som skal være en del af det. Faktisk på den grund ved Hemköp og ud imod begyndelsen af E4 [/quote'] Det var vist også de centerplaner, som Madsen startede denne tråd med at omtale :) Men yep - super placering :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 http://www.centersyd.se/ Det er en ca 30 min køretur fra Malmø nordpå mod Helsingborg. En blanding af området ved Ikea i Høje Taastrup og City 2. Men på samme område. Husk at prøve MAX burger..uhmmm :th2: Tusind tak - det er herligt med tips og tricks. Jette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Ja eller er "229" bil hos OKQ8 den koster netop 229,- skr pr dögn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Der kommer jo også snart et nye center ved Hyllie og det bliver stort. Persy Nielsson (tidligere PNB Byg) er ved at lave en aftale med Steen & Ström (Norsk firma der også ejer bygningerne i Fields). Det er så meningen at der skal bygges et stort center der i forbindelse med Tunelbanen fra broen til Centralen. Men det varer jo nok lige et par år inden det er färdigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Xenius 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Ja, nu vil jeg jo nødig gøre opmærksom på, at... hehhe http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=gZGc8cM+kVJHY+CpItIqsw%3d%3d&Vkid=7954900&SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=center+syd&UCSB%3aTextBoxWhere= Ohh ohhh.. Det skulle du ikke have gjort Palle.. :( Jeg kan mærke jeg snart bliver presset til at køre derud af min bedre halvdel :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Ohh ohhh.. Det skulle du ikke have gjort Palle.. :( Jeg kan mærke jeg snart bliver presset til at køre derud af min bedre halvdel :D Bare rolig, der findes også bil-forretninger, diverse elektronik butiker, Burger King (så slipper du for lorte-burgere fra MAX) og sikkert også andet godt som man kan bruge tid på, mens konen prøver sko... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Du kan også köbe en motorcykel medens du venter. I stedet for en Burger fra den ene eller den anden käde så kan du köbe lidt dyrevildt med hjem, hvad med et helt rådyr lige klar til at blive flået! eller en fasan!! Men Center Syd er större end Fields det er bare ikke det hele der er overdäkket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Du kan også köbe en motorcykel medens du venter. Er der en mc-forhandler jeg har misset ?? Damn, hvor jeg keder mig idag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Ja det er denne her Bröderna Hörberg AB - Malmö Tel. 046-72 89 79 Fraktv. 4, 24642 LÖDDEKÖPINGE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites