Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 Og en Fernet-branca skal da heller ikke glemmes:laugh:Præciiiis...og Gammel Dansk er helt fin også Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2006 Præciiiis...og Gammel Dansk er helt fin også Ohh vi må sku arrangere en tur, i de ´ikke isolerede`-vaders ud for klagshamn her til oktober-november en tidlig frostklar morgen. Se dét bringer lysten til disse klistrede væsker frem i en;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Frisk på fisketur Hej med jer Jeg er frisk på at tage med ud og fiske. Det er desværre alt for længe siden at jeg har været ude og svinge fiskestangen Normalt er jeg til kystfiskeri og tager ud med den lille fiskekutter fra Limhamn. Det kan forøvrigt anbefales, har haft nogle særdeles indbringende fisketur (og selvfølgelig nogle mindre indbringende). Jeg bor i Klagshamn i starten af Badvägen (vejen som går ud til Klagshamn havn), så I kan hente mig når I er på vej ud til molen for at fiske:-) Havørrederne er jo fredet nu, så måske skulle vi tage på en fisketur med båden på øresund, hvad siger I til det? Hilsen Kim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kapow 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 Drenge... inden i kører på molen på Ön, så var det måske en ide at snakke med en der jævnligt er i vandet derude (dykker).... Jeg har til dags dato ikke set en fisk over 10 cm ... og, der er KUN ålekvabber. Bunden har en tykt lag dyng (?) og der er intet liv derude. Det har altid undret mig at der er så mange lystfiskere derude. Ikke en eneste gang har de spurgt os dykkere om hvordan der ser ud dernede.[/quote hmmm. der er fint fiskevand omkring broen, det har aldrig været bedre. kig også her. http://www.fluepapiret.dk/Vand/Sverige/Skaane/SV/Kyst/oer_broen/broen.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 Bunden har en tykt lag dyng (?) og der er intet liv derude. Det har altid undret mig at der er så mange lystfiskere derude. Ikke en eneste gang har de spurgt os dykkere om hvordan der ser ud dernede. Tror du ikke det er fordi man godt kan fange rigeligt med hornfisk i sæsonen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kapow 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 Tror du ikke det er fordi man godt kan fange rigeligt med hornfisk i sæsonen? Hej igen. jo der er fint med hornfisk, især fra molen, men under og til venstre (når du kigger mod dk) for broen er der til tider rigtigt godt med havørrede, til venstre for broen er der en lille "bugt" som er god hvis man har nogle wadders, lav vandet og godt med sten og lign. fint sted!. link. gå op og klik fiske i menu og klik dig så frem til broen på kortet http://www.fluepapiret.dk/Vand/Sverige/Skaane/SV/Kyst/oer_broen/broen.html hvis i vil i putntake så vil jeg foreslå Sallerupsdammarna, som jeg bor lige ved siden af, det er et rigtigt hyggeligt sted at bruge en dag på. http://www.sfkspinnaren.se/sallerup.aspx og hvis i vil i "naturlig sø" så er der en stille og rolig sø, som hedder arriesjön som jeg bruge ofte, fiskekort kan købes hos bl.a Fiskekompaniet Malmö: Köpenhamnsvägen 5 årskort 350skr, dagskort 50 skr. http://hem.passagen.se/arriesjon/?k håber i kan bruge det til noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 Tak for det! Har fanget et par hornfisk lige nede under broen stort set. Hver eneste gang jeg var der har jeg set jagende ørred smolt helt tæt på land. Nogle flotte små fisk, der lige bryder overfladen i jagten. Så de store må også komme på besøg... Altså området lige ud for Bunkeflostrand? Er det godt til örring? Put'n'take er ikke lige mig, men det lader til at Sverige også har en del at byde på indenfor dette område... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 Altså området lige ud for Bunkeflostrand? Er det godt til örring?Skånes kystområder er et mekka for havørred...og sågar også laks Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 Skånes kystområder er et mekka for havørred...og sågar også laks Ja okay, det anede mig. Har været et par gange ved østkysten (Kivik og sydpå) og her er der fisk nok! Men troede ikke lige lokalområdet kunne kaste sølvtøj af sig... Men det skal da prøves! Er klart frisk på en "sunddebat" tur hvis det er... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 Er klart frisk på en "sunddebat" tur hvis det er... Kan det passes ind i kalenderen, så er jeg på! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret May 9, 2007 jeg med Jeg er helt klart også med på et eller andet hvis det kan passes ind. Og jeg har brede preferencer hvad angår bitter, man kan nærmest sige jeg er blevet lidt svensk på det område :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret February 21, 2008 fiskeri Jeg prøver at genoplive tråden. Er der nogen der er friske på en fisketur? i allerfal tager jeg en tur mod Kåseberg, Abbekås eller deromkring onsdag 27-02-08 , jeg ku tænke mig at kigge efter lidt ørred :) Hvis no'en er intresered' så pm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites