Jump to content
Miriam

Julehygge første advent d. 27 nov.

Recommended Posts

Er der parkeringspladser nok!!? *gg*
Nå jeg troede alle kørte med dig :) Men ja det er der. Der er en stor en lige når man drejer ned af vejen, og en helt nede i den anden ende. Men det giver helt sig selv når man kommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så er vi sku oppe på 29 voksne og 6 børn :laugh: Det er blandet med folk herfra og lidt venner hjemmefra. (ca. 20 stk herfra) Så det er sku godt jeg lige har hentet X5'eren i dag, med alt det jeg skal have handet :th2:
Wow 20 stykker , flot tilmelding , næsten ligeså mange som til bowling, he he ja godt med en stor bil nu.... håber i har et stort hus til alle de mennesker ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det næsten sådan, at jeg ikke gider kommentere på det med mit lille indslag med en øl til dem med tømmermænd, men men det gør jeg ;-) Ta' nu og slap af!!!!! Det med at jeg sagde, at der skulle købes en øl, var MEGA klart ironi. Jeg kender heldigvis Mirriam en lille smule, og jeg ikke 1 sekund i tvivl om, at såfremt jeg var gået over grænsen, ja så havde jeg fået det at vide. Så er den del uddebatteret... Mirriam: For at folk nu ikke skal hidse sig endnu mere op over dette fantastiske setup, som Michael og dig har sat i værk, så vil jeg spørge om 1 ting. Skal vi medbringe et eller andet? Eventuelt 10-15 kilo pebernødder, da jeg kan se, at vi bliver ret mange. Eller skal vi bare rose din nye super fede dyt lidt ;-) /Fagerland

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mirriam: For at folk nu ikke skal hidse sig endnu mere op over dette fantastiske setup, som Michael og dig har sat i værk, så vil jeg spørge om 1 ting. Skal vi medbringe et eller andet? Eventuelt 10-15 kilo pebernødder, da jeg kan se, at vi bliver ret mange. Eller skal vi bare rose din nye super fede dyt lidt ;-) /Fagerland
Ros er rigeligt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Miriam Kæresten og jeg vil gerne kigge forbi. Vi behøver dog ingen parkeringsplads, da vi også bor "derude" :-) btw hvis Bunkeflostrand er så lang ude og væk fra al form for civilisation, så burde vi jo have vores egen lokalfora her på siden!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Miriam Kæresten og jeg vil gerne kigge forbi. Vi behøver dog ingen parkeringsplads, da vi også bor "derude" :-) btw hvis Bunkeflostrand er så lang ude og væk fra al form for civilisation, så burde vi jo have vores egen lokalfora her på siden!!!
Ja, det er der noget om, vi ma ha en land sektion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

31 voksne og 6 børn. Ku være jeg skulle have ventet til vi havde fået vores udbygning :laugh: Bare rolig der er plads nok, og da lige plads til et par ekstra her på falde rebet hvis der er nogle der ikke har meldt sig endnu ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En varm tak herfra til M&M, det var stærkt gået :th2: Jeg fik desværre ikke snakket så meget med andre end dem jeg kendte (er ualmindeligt genert), men det må jeg få rådet bod på til julefrokosten ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv tak. Desværre lidt for mange mennesker til man for snakket med alle.. Men som Michael sagde så er vores dører altid åbne, så hvis nogle skulle være faret vildt og havnet på landet så kig da ind. Vi spiser gerne ved 18.30 tiden :th2: :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites