Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2005 Så er vi sku oppe på 28 voksne og 6 børn Er der parkeringspladser nok!!? *gg* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2005 Er der parkeringspladser nok!!? *gg* Nå jeg troede alle kørte med dig :) Men ja det er der. Der er en stor en lige når man drejer ned af vejen, og en helt nede i den anden ende. Men det giver helt sig selv når man kommer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2005 Det er åbenbart dig der ikke hvad ironi er så' date=' måske du lige skulle læse mit indlæg igennem igen.[/quote'] Næ, åbenbart ikke... Men jeg overlever nok! !!! ! ! !!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2005 Så er vi sku oppe på 29 voksne og 6 børn Det er blandet med folk herfra og lidt venner hjemmefra. (ca. 20 stk herfra) Så det er sku godt jeg lige har hentet X5'eren i dag, med alt det jeg skal have handet :th2: Wow 20 stykker , flot tilmelding , næsten ligeså mange som til bowling, he he ja godt med en stor bil nu.... håber i har et stort hus til alle de mennesker ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2005 Jeg har det næsten sådan, at jeg ikke gider kommentere på det med mit lille indslag med en øl til dem med tømmermænd, men men det gør jeg ;-) Ta' nu og slap af!!!!! Det med at jeg sagde, at der skulle købes en øl, var MEGA klart ironi. Jeg kender heldigvis Mirriam en lille smule, og jeg ikke 1 sekund i tvivl om, at såfremt jeg var gået over grænsen, ja så havde jeg fået det at vide. Så er den del uddebatteret... Mirriam: For at folk nu ikke skal hidse sig endnu mere op over dette fantastiske setup, som Michael og dig har sat i værk, så vil jeg spørge om 1 ting. Skal vi medbringe et eller andet? Eventuelt 10-15 kilo pebernødder, da jeg kan se, at vi bliver ret mange. Eller skal vi bare rose din nye super fede dyt lidt ;-) /Fagerland Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2005 Mirriam: For at folk nu ikke skal hidse sig endnu mere op over dette fantastiske setup, som Michael og dig har sat i værk, så vil jeg spørge om 1 ting. Skal vi medbringe et eller andet? Eventuelt 10-15 kilo pebernødder, da jeg kan se, at vi bliver ret mange. Eller skal vi bare rose din nye super fede dyt lidt ;-) /Fagerland Ros er rigeligt :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Plesner 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2005 Hej Miriam Kæresten og jeg vil gerne kigge forbi. Vi behøver dog ingen parkeringsplads, da vi også bor "derude" :-) btw hvis Bunkeflostrand er så lang ude og væk fra al form for civilisation, så burde vi jo have vores egen lokalfora her på siden!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2005 Hej Miriam Kæresten og jeg vil gerne kigge forbi. Vi behøver dog ingen parkeringsplads, da vi også bor "derude" :-) btw hvis Bunkeflostrand er så lang ude og væk fra al form for civilisation, så burde vi jo have vores egen lokalfora her på siden!!! Ja, det er der noget om, vi ma ha en land sektion Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2005 31 voksne og 6 børn. Ku være jeg skulle have ventet til vi havde fået vores udbygning Bare rolig der er plads nok, og da lige plads til et par ekstra her på falde rebet hvis der er nogle der ikke har meldt sig endnu ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2005 Så landede vi vist på 34 voksne og 7 unger :-) Vores telefon nr. er 040-154102 el. +45 3122 5060, just in case. Vi ses i morgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2005 Gio : Hvad tid Køre du ?Passer det ikke med 14:15 monstro? Så ud og hente Palle...og så skal vi jo lige finde "forsamlingshuset" :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2005 Stor tak til Miriam & Michael for det hygglige jule-kom-sammen-ting............det var en fantastisk vanillie Glög........... :) Hilsen Johan & Maria Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 27, 2005 Der skal også lyde et stort tak til Miriam & Micheal herfra... Rigtig hyggeligt :th2: ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2005 En varm tak herfra til M&M, det var stærkt gået :th2: Jeg fik desværre ikke snakket så meget med andre end dem jeg kendte (er ualmindeligt genert), men det må jeg få rådet bod på til julefrokosten ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2005 Selv tak. Desværre lidt for mange mennesker til man for snakket med alle.. Men som Michael sagde så er vores dører altid åbne, så hvis nogle skulle være faret vildt og havnet på landet så kig da ind. Vi spiser gerne ved 18.30 tiden :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2005 Gode skiver...og mange af dem. Og fantastisk at mine favorit-vingummier også var at finde :th2: Tak for en hyggelig (og VARM) eftermiddag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2005 Vi spiser gerne ved 18.30 tiden :th2: Den var vist til Palle....:p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
olek 0 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2005 Tak for en fremravende søndag eftermiddag , jeg holdt op med at tælle skiverne da jeg nåede til 10 ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2005 Jeg vil også gerne benytte lejligheden til at takke for et hyggeligt arrangement... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2005 Ja det var rigtig hyggeligt, og jeg fik tilmed også rost den "lille" X5. Den var sgu flot. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2005 Der skal også lyde et TAK fra Thomas og mig for et hyggeligt arrangement. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2005 Ja, også STORT tak herfra -Rigtig hyggeligt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2005 Jamen det lader jo til at alle har været tilfredse! Så vi gentager sku til næste år og laver en tradition ud af det :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites