Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet November 20, 2005 Hej Vi syntes det kunne være hyggeligt at invitere til lidt Glögg og æbleskiver. Søndag d. 27. nov, kl. 15.00. Adressen er Snäppevägen 10, i Bunkeflostrand. Så tag familen med til lidt hygge. Af hensyn til indkøb, må i gerne lige droppe en mail så jeg har lidt styr på hvor mange der kommer. Håber på at se en masse :th2: Hilsen Miriam og Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Så skal vi lige have de sidste ud af start hullerne :-) Skynd jer at komme med, vi handler ind på fredag. Jule hilsner Fra os Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Desværre, der er lidt langt til Bunkeflostrand når man kun har en cykel. MC'en er jo stillet i hi... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Hmm der går altså busser herud også, så langt ude på landet er det altså ikke :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malene 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Hmm der går altså busser herud også' date=' så langt ude på landet er det altså ikke :-)[/quote'] Ligger det ikke helt ude ved vandet (det er laaaaangt væk for os byboer ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Jo men tænkt dig en dag i naturen :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Desværre' date=' der er lidt langt til Bunkeflostrand når man kun har en cykel. MC'en er jo stillet i hi...[/quote'] Der findes måske mimmerkort herover !!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malene 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Jo men tænkt dig en dag i naturen :-) Nå ja, du siger noget - hit med et busnr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Nå ja' date=' du siger noget - hit med et busnr.[/quote'] Fornemmer jeg en tilmelding her ?? Og der er nogen der engang har sagt at det er bus nr. 4... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Utroligt.. hahaha ... det er hver gang http://www.skanetrafiken.skane.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Jeg er på også :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Jeg er på også :) Kan du ikke tilbyde Palle et lift. Han kan ikke overskue en tur i bussen:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Sorry Palle det var sidst gang :-) ok så Lady81, Gio og Palle ??? Er det dagens fangst ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Jeg er klar, ... hvis jeg får et lift... Jeg får rigelig med fnidder af offentlig transport i hverdagene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malene 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Jeg er klar, ... hvis jeg får et lift... Jeg får rigelig med fnidder af offentlig transport i hverdagene Ok, hvis Palle skal have et lift.....så vil jeg også Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Ok' date=' hvis Palle skal have et lift.....så vil jeg også [/quote'] Malene, du må hellere lige forklare at vi er genboer, og at der derfor ikke er tale om opsamling 2 forskellige steder i byen.... spørgsmålet er vel bare om nogle tør parkere på p-pladsen mens de venter på vi kommer ned ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Malene' date=' du må hellere lige forklare at vi er genboer, og at der derfor ikke er tale om opsamling 2 forskellige steder i byen.... spørgsmålet er vel bare om nogle tør parkere på p-pladsen mens de venter på vi kommer ned ?? [/quote'] Jahh det er jo Rosengården, man kunne blive plaffet ned i mellemtiden...eller få stjålet sine hjulkapsler.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Jahh det er jo Rosengården' date=' man kunne blive plaffet ned i mellemtiden...eller få stjålet sine hjulkapsler..[/quote'] Præcis ... ærgeligt, lige pludselig miste 4 hjul mens man sidder i bilen og venter... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malene 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Malene' date=' du må hellere lige forklare at vi er genboer, og at der derfor ikke er tale om opsamling 2 forskellige steder i byen.... spørgsmålet er vel bare om nogle tør parkere på p-pladsen mens de venter på vi kommer ned ?? [/quote'] Ok, Palle har bedt mig om at fortælle at vi er genboer og at der derfor kun er tale om én opsamling Palle: Nu skal du ikke få Rosengården til at lyde som et dårligt sted.......den diskution har vi været igennem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 ...eller få stjålet sine hjulkapsler.. En ny kandidat til dagens bedste :D Forhåbentlig er der ikke så meget sprængstof i denne tråd, at den bliver slettet ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Præcis ... ærgeligt' date=' lige pludselig miste 4 hjul mens man sidder i bilen og venter...[/quote'] Skal jeg forklare dig forskellen på hjul og hjulkapsler Palle? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Skal jeg forklare dig forskellen på hjul og hjulkapsler Palle? Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst havde en bil med hjulkapsler. Hvad er forskellen på hjul, jul, hjulkapsler, hjulben, cykelhjul, puleand og julegaver ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst havde en bil med hjulkapsler. Hvad er forskellen på hjul, jul, hjulkapsler, hjulben, cykelhjul, puleand og julegaver ? Hmm der var kun en ting du nævnte som jeg gad sætte tænderne i ! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Palle & Lady: Ja ja...dovne knallerter. I skal nok få et lift. Medmindre jeg er bagstiv - så står den al´så på buss´en ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 23, 2005 Jeg takker og bukker .... Hvad skal vi lave på lørdag, siden der er risiko for at være bagstiv ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites