Jump to content
Miriam

Julehygge første advent d. 27 nov.

Recommended Posts

Hej Vi syntes det kunne være hyggeligt at invitere til lidt Glögg og æbleskiver. Søndag d. 27. nov, kl. 15.00. Adressen er Snäppevägen 10, i Bunkeflostrand. Så tag familen med til lidt hygge. Af hensyn til indkøb, må i gerne lige droppe en mail så jeg har lidt styr på hvor mange der kommer. Håber på at se en masse :th2: Hilsen Miriam og Michael

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...
Ok' date=' hvis Palle skal have et lift.....så vil jeg også :rolleyes:[/quote'] Malene, du må hellere lige forklare at vi er genboer, og at der derfor ikke er tale om opsamling 2 forskellige steder i byen.... spørgsmålet er vel bare om nogle tør parkere på p-pladsen mens de venter på vi kommer ned ?? :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Malene' date=' du må hellere lige forklare at vi er genboer, og at der derfor ikke er tale om opsamling 2 forskellige steder i byen.... spørgsmålet er vel bare om nogle tør parkere på p-pladsen mens de venter på vi kommer ned ?? :laugh:[/quote'] Jahh det er jo Rosengården, man kunne blive plaffet ned i mellemtiden...eller få stjålet sine hjulkapsler..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...
Jahh det er jo Rosengården' date=' man kunne blive plaffet ned i mellemtiden...eller få stjålet sine hjulkapsler..[/quote'] Præcis ... ærgeligt, lige pludselig miste 4 hjul mens man sidder i bilen og venter...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Malene' date=' du må hellere lige forklare at vi er genboer, og at der derfor ikke er tale om opsamling 2 forskellige steder i byen.... spørgsmålet er vel bare om nogle tør parkere på p-pladsen mens de venter på vi kommer ned ?? :laugh:[/quote'] Ok, Palle har bedt mig om at fortælle at vi er genboer og at der derfor kun er tale om én opsamling :lol: Palle: Nu skal du ikke få Rosengården til at lyde som et dårligt sted.......den diskution har vi været igennem :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Præcis ... ærgeligt' date=' lige pludselig miste 4 hjul mens man sidder i bilen og venter...[/quote'] Skal jeg forklare dig forskellen på hjul og hjulkapsler Palle?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...
Skal jeg forklare dig forskellen på hjul og hjulkapsler Palle?
Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst havde en bil med hjulkapsler. Hvad er forskellen på hjul, jul, hjulkapsler, hjulben, cykelhjul, puleand og julegaver ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst havde en bil med hjulkapsler. Hvad er forskellen på hjul, jul, hjulkapsler, hjulben, cykelhjul, puleand og julegaver ?
Hmm der var kun en ting du nævnte som jeg gad sætte tænderne i ! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites