Jump to content
almir.dk

VIASAT Guldkort

Recommended Posts

Man får IKKE superliga fodbold dansk tv3 ved svensk viasat. Men derimod får du svensk og norsk tv3 ved køb af dansk viasat:surprise:
Det passer altså ikke, vi har lige købt Viasat guld pakken i Sverige og har både Dansk tv3, Dansk tv3 +, samt tv3 SE og N.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var da info jeg fik, men du kan ikke se superliga på svensk viasat:rolleye: Og det er MEGET vigtigt:laugh:
Personligt kunne jeg ikke være mere ligeglad med superligaen, men vil gerne kunne se dansk TV3 og 3+, og det lader det til - på trods af at de ikke nævner det med et ord på deres website :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så er der lige kommet brev om at tv2 nu kommer på viasat (det danske abon.) Så nu er der ingen grund til at beholde comhem - det havde vi kun for at få tv2. Og Canal digital sælger nu en "lokalpakke" til 99 kr om måneden hvor alle de danske kanaler er includeret (undtagen Tv2 film) så den store family pakke er også røget ud. Og 14 dage efter at viasat guld var sagt op, ringede de med et nyt tilbud om at forlænge i et år og så fortsætte til 199 kr. Så den nuppede vi. har i mellemtiden fået lavet et særskilt kabel fra mit viasat hoved på parabolen ned til dens egen boks og op i tv'et, så signalet ikke ryger fra min Force receiver som jeg modtager canal digital på. Så nu ligner det noget, Viasat guld 199 kr Canal digital 99 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja jeg ka altså ikke se problemet, vi har viasat/parabol her i huset og ser fint TV3 sverige norge danmark samt TV3+ og ZTV dk. og no. Og en gang imellem er der jo også danske film på TV1000 Nordic. DR1 og TV2 tages via normalt antennesignal (analogt). Og ja så har vi vist rigeligt dansk tv. Se evt også dk kanaler via internettet sputnik.dk Vi har månedligt 199,00 SEK for viasat guld (1.år) 299,00 SEK (2.år) kortafgift pr. år. 498,00 SEK. Vi har så tilvalgt TV russia til SEK 149,00 pr. md. + Tvillingabonnement til Kr. 100,00 pr. md. Altså ialt en månedsudgift på SEK. 448,00 + årsafgift... Jeg syntes ikke at prisen er dyr når man tænker på udbudet, dog syntes jeg at det er lidt unfair at skulle betale for tvillingabonnement blot fordi man vælger at have to stk. tv med modtagermuligheder for digitalTV. Men også her kan man jo snyde lidt hvis man vil! Skulle man være helt fordansket kan man jo evt. sætte sine brugeropstillinger på satboxen til dansk, altså for dem som endnu ikke forstår svensk.
kraever sputink.dk ikke at man er logget paa fra et dansk IP-nummer? - jeg proevede forleden at logge paa fra Belgien ude held af samme grund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

er der nogle der ved hvorfor Det er dyrer at købe Via sat via bredbandsbolaget end når man køber med parabol: Parabol; BAS 49/mån SILVER 89/mån GOLD 149/mån via bredbandsbolaget: SILVER 179/mån GOLD 299/mån Det virker umiddelbart ulogisk, hvorfor skulle man så vælge at gøre det gennem bredbandsbolagets aftale med Viasat?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites